Office manager / Receptionist på Gar-Bo

Office manager / Receptionist på Gar-Bo

Får du energi av att ge bra service och sprida glädje omkring dig? Gillar du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter? Som Office Manager hos Gar-Bo blir du en del av ett expansivt företag med familjär karaktär!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gar-Bo. Det finns goda möjligheter till överrekrytering efter 6 månader.

Om företagetGar-Bo är Sveriges ledande försäkringsbolag inom byggbranschen. De erbjuder en rad försäkrings- och garantilösningar som skapar säkrare byggprocesser och tryggare bostäder. Gar-Bo grundades 1989 och har idag ett 40-tal anställda på huvudkontoret i Stockholm. Deras vision är att "Alla ska kunna bygga, bo och leva tryggt. Både nu och i framtiden".

Varje dag har Gar-Bo förmånen att få bidra med kunskap, goda råd och trygghet i byggprojekt. De har en tydlig tillväxtagenda för de kommande åren och söker nu en Office manager till kontoret i Stockholm.

ArbetsuppgifterI rollen som Office Manager kan dina dagar och arbetsuppgifter vara väldigt varierande. Du är ansiktet utåt för Gar-Bo och ofta kundens första kontakt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att bemanna receptionen och hjälpa till med bokningar, beställningar och dagliga kontorssysslor. Vidare ansvarar du för Gar-Bos infomail och besvarar inkommande samtal från kunder. Du kan även tilldelas uppgifter från eventansvarig samt stötta andra avdelningar med administrativa delar.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Tidigare erfarenhet från att arbeta med service och kundbemötande
  • God data- och systemvana
  • Tidigare erfarenhet av arbete i reception och/eller administration är meriterande
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till såväl kollegor som besökare. Du är professionell i ditt bemötande och har en god kommunikativ förmåga och bidrar till en god stämning. Du trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare har du en förmåga att självständigt hitta lösningar på problem och tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs.

Övrig information
Start: Omgående (med hänsyn till uppsägningstid)
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, office manager, office coordinator, heltid, administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, BackOffice, telefonist, växeltelefonist, växel, Stockholm
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!