Kundtjänst / kundservice / service / bank / finans till företag i city

Kundtjänst / kundservice / service / bank / finans till företag i city

Är du serviceinriktad och drivs av att hitta lösningar? Vi söker ansvarstagande och flexibla medarbetare till ett ledande företag inom bank och finans med ett centralt läge.

Om företagetFöretaget är en av de ledande leverantörerna av kredithanteringstjänster i Norden. De består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i företagets nya fräscha lokaler vid Hötorget.

ArbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemen. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen.

Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och arbetsplatsen präglas av att man har roligt på jobbet och värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.

Formella krav
  • Arbetslivserfarenhet från service eller administration
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • God telefon- och datorvana
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
  • Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso eller ekonomi
Som person har du ett intresse och en förmåga att hjälpa andra samt anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos företaget.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hötorget, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, customer care agent, kundsupport, hötorget, city
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst, Bank, Finans & Försäkring, Bank & Finans
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.