Kundtjänst / Ordermottagare / Koordinator till Samtrans

Kundtjänst / Ordermottagare / Koordinator till Samtrans

Brinner du för service och administration? Vi söker dig som trivs med att arbeta koordinerande med telefon och mail som verktyg, samtidigt som du bidrar till ett inkluderande samhälle där alla människors rätt till delaktighet möjliggörs.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid fram till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult på företaget. Det kan finnas möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetSamtrans Omsorgsresor är en del av Nobina-koncernen, Nordens största kollektivtrafikföretag. Varje år utför Samtrans Omsorgsresor ca 1,7 miljoner personresor, framför allt på uppdrag av kommuner och regioner. Genom affärsområdet Nobina Care finns varumärkena Göteborgs Buss och Telepass och Samtrans representerade i Stockholm, Västra Götaland och Skåne. Samtrans har en stark samhällsbärande roll genom att finnas till för människor som på olika sätt inte har möjlighet att resa med den allmänna kollektivtrafiken. På så sätt bidrar Samtrans varje dag till ett inkluderande samhälle, där fler människor ska ges möjlighet att delta i samhället på lika villkor.

Samtrans värnar om alla människors rätt att ta del av samhället på lika villkor - i vardagen, i trafiken och på arbetsplatsen. Samtrans välkomnar dig till en arbetsplats där respekt, omtanke och eget ansvar är ledstjärnorna.

ArbetsuppgifterI dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot bokningar från kunder via olika system. Du tar även emot inkommande samtal och mail från beställare som behöver boka olika former av transporter och du svarar även på enklare frågor gällande transporterna och administrationen. I dina uppgifter ingår det även att schemalägga aktiviteter och bokningar i samråd med transportplanerarna. Din anställning inleds med en introduktion och vid behov kommer du få hjälp och stöttning av din chef såväl som av dina kollegor.

Arbetstiderna är förlagda i olika pass mellan 06:00-17:00 måndag-fredag.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • God datavana
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
  • Tidigare arbete inom kundtjänst eller liknande är meriterande
  • Tidigare erfarenhet från logistikbranschen är meriterande
Då tempot till och från är mycket högt är du en person som har förmågan att arbeta strukturerat även under förhållanden där det är mycket att göra. Därtill är du en kommunikativ person som har förmågan att med stort tålamod hantera olika typer av samtal och kunder. För att trivas i rollen är du vidare en självständig person med förmågan att ta ansvar och initiativ i arbetet.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundtjänstmedarbetare, kund, service, heltid, logistik, engelska, svenska, datorvana, examen, system, bokningar, samtal, mail, administration, introduktion, samtrans, omsorg, Nobina, Stockholm, solna
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!