Kundsupport / Kundservice / Administration

Kundsupport / Kundservice / Administration

Vill du arbeta på ett modernt och expansivt företag centralt i Stockholm? Cabonline söker en lagspelare till sitt support-team som vill arbeta med kundsupport och administration.

Om företagetCabonline erbjuder flexibla transporttjänster i världsklass. Med ledande teknik förenklar de processen för åkerier, förare och kunder genom att hjälpa dem att hitta den perfekta matchningen. Bolaget är marknadsledande och befinner sig i en tillväxtfas där de expanderar internationellt och ständigt tar nya marknadsandelar. I dagsläget samarbetar Cabonline med transportörer över hela Norden genom sina taxibolag Sverigetaxi, Taxi Kurir och TOPCAB.

Som anställd på Cabonline sitter du i öppet landskap i fina lokaler centralt i Stockholm, precis vid Hötorget. Du blir en del av en modern och entreprenöriell kultur med en tydligt utpräglad laganda.

ArbetsuppgifterI denna roll tillhör du avdelningen Cab Tech Support som arbetar med att supportera Cabonlines kunder och slutanvändare. Det är en administrativ roll där du har ett tätt samarbete med dina fyra andra team-kollegor. Kunderna är både privatpersoner och företag som du hjälper med olika problem. Det kan exempelvis vara att kundens app inte fungerar som den ska eller att det saknas något i kundens profil. Din uppgift är att lösa problemen på ett effektivt och smidigt sätt. Detta innebär att du tar reda på vad som saknas eller inte fungerar, har mailkontakt med kunden samt att du vid svårare tekniska problem tar hjälp av andra avdelningar internt.

Teamet arbetar mot gemensamma mål i ärendehanteringssystemet Freshdesk. Du kommer att börja med enklare ärenden för att lära dig och på sikt kan mer ansvar och uppgifter tillkomma.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Goda kunskaper i Svenska och engelska
  • Systemvana är meriterande
  • Erfarenhet från en liknande roll eller administration är meriterande
Cabonline tror på din potential att utvecklas, därför är det framförallt personliga egenskaper och inställning som är avgörande för att lyckas i denna roll. För att trivas i rollen är du en person som tycker om att arbeta självständigt och tar eget ansvar för ditt arbete. Detta samtidigt som du trivs med lagarbete och vill bli en del av ett tätt sammansvetsat team. Du arbetar metodiskt och strukturerat samt trivs med att kommunicera med andra.

Övrig information
* Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Cabonline har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Cabonline en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Hötorget
Lön: Fast månadslön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, support, kundsupport, administration, kundtjänst, admin, Stockholm, service
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.