Kundservice / Kundtjänst till välkänt fastighetsbolag

Kundservice / Kundtjänst till välkänt fastighetsbolag

Är du kundinriktad, service-minded och nyfiken på fastighetsbranschen? Det här är jobbet för dig!

Om företagetFöretaget är en välkänd aktör inom fastighetsbranschen som genomför både byggande och förvaltning av bostäder.

ArbetsuppgifterI rollen som handläggare är ditt yttersta ansvar att bemöta företagets kunder. Du möter kunder genom såväl möten som per telefon och mail. Frågor du hanterar rör allt från betalningar, avtal, panter, parkeringsplatser och köhantering. Vidare säkerställer du att kunder uppdateras om information och var den återfinns.
Arbetet som handläggare innefattar även vissa uppgifter av ekonomisk karaktär som att hantera hyresavstämningar, boka bort belopp samt hyres- och avgiftsförändringar.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Erfarenhet av tidigare roll inom kundservice/kundbemötande
  • Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift samt behärska engelska i både tal och skrift
  • Goda datakunskaper och trygg att hantera dator som arbetsredskap
  • Kunskaper inom hyresadministration (mycket meriterande)
Då denna roll innehåller mycket kundkontakt förutsätter vi att du som söker är ytterst serviceinriktad, professionell och trivs i en roll som kräver mycket extern kontakt. Det råder förhållandevis högt inflöde av inkommande ärenden varför arbetet kräver att du är flexibel och drivs av ett högt arbetstempo. För ärenden finns uppsatta rutiner men inte alltid givna svar på alla frågor varför du behöver vara nyfiken och initiativtagande.
Du ingår i en arbetsgrupp om fyra medarbetare som tillsammans strävar efter att upprätthålla en hög och professionell servicenivå gentemot kunder. Vi tror att du som söker denna roll vill bidra till gruppen och är duktig på att samarbeta med andra.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Norrort
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: handläggare, kundhandläggare, kundservice, kundsupport, kundtjänst, fastighetsbranschen, fastigheter, service, medlemsservice, fastighetsservice
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.