Kundmottagare / kundtjänst / servicerådgivare till Mobility Motors

Kundmottagare / kundtjänst / servicerådgivare till Mobility Motors

Lockas du av att arbeta i en rådgivande roll med mycket kundkontakt? Har du dessutom ett brinnande intresse för bilar? Nu söker Mobility Motors en ny person till sitt team där du erbjuds en roll med varierande arbetsuppgifter.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Mobility Motors.

Om företagetMobility Motors Sweden AB är Sveriges största exklusiva återförsäljare av Nissan person- och transportbilar vid sina fullserviceanläggningar i Bromma, Sätra, Falun, Malmö och Lund. De är också återförsäljare av Hyundai och Mercedes-Benz. Företagets målsättning är att deras kunder får bästa tänkbara service när de köper sin bil och att deras bilägande blir så bekymmersfritt som möjligt.
Mobility Motors Sweden AB söker nu en kundmottagare till anläggningen i Sätra där du arbetar tillsammans med ett team på fem kollegor.

ArbetsuppgifterI rollen som kundmottagare arbetar du med administration och service där ditt huvudsakliga fokus är att ta emot servicebokningar över disk, telefon och mail. Du identifierar och möter kundens behov genom att hjälpa till med garanti- och försäkringsärenden samt med att boka in servicetider i verkstaden.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med ditt team på fem personer för att ni ska kunna skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Formella krav
  • Minst 1 års erfarenhet av en servicerelaterad roll, meriterande om du har arbetat i liknande roller tidigare
  • B-körkort är ett krav
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
  • God datorvana, där tidigare erfarenhet av fordonssystemen Kobra och Cabas är meriterande
För att lyckas i rollen är du en person som trivs med att hjälpa andra. Du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du hjälpsam och du ställer gärna upp för att stötta andra. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Avslutningsvis är du noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Sätra, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, rådgivare, telefon, administration, heltid, kundmottagare, cobra, cabas, bilar, bilförsäljare
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.