Koordinator / Office Management

Koordinator / Office Management

Brinner du för service och söker en koordinerande roll med goda utvecklingsmöjligheter? Har du dessutom ett intresse för marknadsföring och motiveras av möjligheten att jobba mot många olika branscher? Som koordinator hos Klüber Lubrication erbjuds du en spännande och varierande roll i ett globalt, innovativt företag!

Om företagetKlüber Lubrication är en av världens ledande tillverkare av specialsmörjmedel, och erbjuder avancerade tribologiska lösningar till nästan alla branscher och marknader över hela världen. De flesta produkter är utvecklade och tillverkade enligt specifika kundkrav. Klüber Lubrication har under mer än 80 år levererat smörjmedel av hög kvalitet, konsultationer och omfattande tjänster. De har även kontor i Danmark, Norge och Finland.

Klüber Lubrication är en attraktiv arbetsgivare för dig som trivs i en teamorienterad och innovativ arbetsmiljö. Här får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds goda utvecklingsmöjligheter. Med individuella utvecklingsprogram investerar Klüber Lubrication i sina medarbetares professionella och personliga utveckling.

Företaget är en del av Freudenbergkoncernen, ett globalt företag med 40 000 anställda i cirka 60 länder, som utvecklar avancerad teknik och produkter, lösningar och tjänster för mer än 30 marknadssegment. Freudenbergkoncernen kännetecknas av öppenhet och lika möjligheter varpå ansökningar från alla människor oavsett ålder, kön, bakgrund eller funktionssätt välkomnas.

ArbetsuppgifterRollen som koordinator är bred och du kommer till stor del att arbeta tätt med företagets marknadsansvarige. Detta innefattar uppgifter som att skapa kampanjer och göra uppföljning av dessa, översätta och skapa content samt att producera innehåll för tryck och video. Företaget deltar på många mässor och anordnar egna evenemang där du stöttar upp i planeringen och koordineringen av dessa. Rollen innefattar också utveckling och förbättring av de fyra webbsidorna för de nordiska länderna samt att utveckla företagets synlighet i sociala medier.

I rollen ingår också kontorsservice och koordination med varierande arbetsuppgifter. Det kan exempelvis innefatta kontakt med leverantörer, administrativa arbetsuppgifter, inköp eller bokningar samt att vara behjälplig vid lokala arrangemang och event. I rollen fungerar du lite som en spindel i nätet då du har många kontaktytor inom bolaget, både i och utanför Sverige. För rätt person kan ytterligare uppgifter tillkomma på sikt.

Formella krav
  • Några års relevant arbetslivserfarenhet
  • Goda kunskaper i tal och skrift, även på engelska
  • Mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt i excel
  • Meriterande: Utbildning eller erfarenhet från marknadsföring
Klüber Lubrication tror på din potential att utvecklas, därför är personliga egenskaper och inställning avgörande för att lyckas i denna roll. För att trivas i rollen är du en person som tycker om att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter och tar eget ansvar för ditt arbete. Du är kreativ, lösningsfokuserad och kan anpassa dig till givna ramar och förutsättningar. Du arbetar strukturerat och noggrant och trivs med att kommunicera och samarbeta med andra.

Övrig information
* Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Klüber Lubrication.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Vasagatan, Stockholm
Lön: Fast månadslön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Koordinator, Koordinering, Office Manager, Office Management, Service, Marknadsföring, Marknad, kommunikation, Stockholm, Heltid
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.