Kontorsservicemedarbetare / Arbetsledare till Primär

Kontorsservicemedarbetare / Arbetsledare till Primär

Är du en driven och initiativrik person som trivs i självständig roll med varierade arbetsuppgifter? Här får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter på ett välkänt företags huvudkontor!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primär. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetPrimär har ett komplett tjänsteerbjudande inom Facility Management. Oavsett bransch levererar Primär fastighets- och arbetsplatsservice. Primär erbjuder och utvecklar administrativa och tekniska tjänster och metoder inom fastighet, lokalvård, arbetsplatsservice, infra- och IT-området.

I rollen som receptionist kommer du att arbeta hos ett av Primärs kundföretag. Din arbetsplats är huvudkontoret för ett välkänt företag inom dagligvaruhandeln.

ArbetsuppgifterI den här rollen har du ett övergripande ansvar över kontorslokalerna och du är därtill arbetsledare för receptionen. I rollen ingår att skapa en trivsam arbetsplats samt att du arbetar för att skapa fungerande rutiner och förberedelser gällande kontorsservice. Dina arbetsuppgifter består bland annat av översyn, beställning och påfyllning av kontorsmaterial. Andra exempel på uppgifter kan vara att hantera inkommande ärenden, posthantering, ordna inför olika typer av möten/event på kontoret, ha kontakt med städbolag och fastighetsägare samt andra externa parter.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • 3 års arbetslivserfarenhet som office manager eller liknande roll
  • 5 års erfarenhet av arbetsledning
  • Flytande i svenska och engelska
Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igångoch driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges friheten/möjligheten att bidra med dina tankar och idéer och har mandat att utveckla befintliga rutiner. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Järfälla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!