Kontorsassistent / Receptionist / Internservice

Kontorsassistent / Receptionist / Internservice

Vill du arbeta i en roll med fokus på intern service? Vi söker dig som har erfarenhet av servicerelaterat arbete och vill utvecklas i en roll som kontorsassistent.

Om företagetFöretaget grundades 1963 och har en omsättning på 150 MSEK. De verkar inom byggbranschens ROT-marknad och har fyra affärsområden; bygg, fasad, utvändiga entreprenader samt ställningsentreprenader. Företaget har totalt cirka 65 anställda och i denna roll kommer du främst samarbeta med 4 medarbetare med liknande ansvarsområden.

ArbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent ansvarar du för inkommande samtal, tar emot besökare, posthantering samt hålla snyggt och prydligt på kontorets allmänna ytor. Vidare kommer du ansvara för inköp av kontorsmaterial, arbetskläder och ID-korts hantering. Du kommer även arbeta med att uppdatera företagets hemsida, facebook och instagram samt åka runt och fotografera projekten som företaget driver. Du kommer även få möjlighet att assistera inom ekonomiska arbetsuppgifter såsom fakturering och reskontra. Som kontorsassistent får du möjlighet att hjälpa till där det behövs samt utvecklas inom ett flertal områden.

Formella krav
  • Gymnasieutbildning
  • Tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete och administration
  • Intresse för ekonomirelaterade arbetsuppgifter
  • God datorvana
  • B-körkort
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
För att trivas i rollen har du en känsla för service, tycker om att hjälpa andra och är prestigelös. Därtill är du en person som tar tag i saker och upprätthåller ett professionellt bemötande gentemot kolleger och besökare. Rollen som kontorsassistent innefattar mycket eget ansvar och att du är självgående. Vidare är du är ödmjuk, har skinn på näsan och är inte rädd att hugga i.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Söderort
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, kontorsasssistent, internservice, ekonomi, service, administration, administratör
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.