Junior säljkoordinator / Försäkringskoordinator / Säljsupport

Junior säljkoordinator / Försäkringskoordinator / Säljsupport

Har du erfarenhet från en koordinerade roll och trivs i en entreprenöriell miljö på ett växande företag? Är du dessutom noggrann och ordningsam? I rollen som försäkringskoordinator erbjuds du en bred och varierad roll som du har möjlighet att påverka.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företagetFöretaget bildades 2015 och är en digital plattform för bostadsrättsföreningar och personer som bor i en bostadsrätt. De är en av Sveriges största aktörer inom boendesegmentet med fler än 170 000 unika användare varje månad. De utvecklar digitala och innovativa tjänster för konsumenter, företag och bostadsrättsföreningar.

Du arbetar på kontoret i centrala Stockholm på en attraktiv adress mitt i Sturegallerian tillsammans med ca 20 kollegor.

ArbetsuppgifterSom försäkringskoordinator har du ett brett och varierat ansvarsområde där du får möjlighet att lära känna hela verksamheten på djupet. Du tillhör försäljningsavdelningen och ansvarar för att koordinera och stötta säljarna i säljprocessen. I samarbete med säljarna har du ett övergripande ansvar för att säkerställa att samtliga delar inom försäljningsprocessen är korrekta. Du har dialog med försäkringsbolagen, tar in fullmakter, säkerställer dokumentationskraven och administrerar affärerna i sin helhet. Vidare skickar du ut offertunderlag och registrerar säljcykelns samtliga bitar i det interna CRM-systemet.

Utifrån dina tidigare erfarenheter och preferenser har du stora möjligheter att påverka och utvecklas i rollen.

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Arbetslivserfarenhet från en koordinerade, administrativ eller servicerelaterade roll
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
För att lyckas i rollen är du en person med ett stort servicetänk och trivs i en roll där du får hjälpa dina kollegor. Du är duktig på att prioritera och strukturera ditt arbete och har förmågan att ta egna initiativ. Vidare är du är organiserad och administrativt lagd samt trivs med varierande arbetsuppgifter. Då du kommunicerar både internt och externt är du kommunikativ och anpassningsbar inför olika människor och uppgifter och har en förmåga att skapa relationer som bidrar till bra samarbete på din arbetsplats.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: säljassistent, säljkoordinator, sälj, försäljning, koordinator, assistent, säljsupport, admin, administration, administratör, support, heltid, stockholm, administration, digitala lösningar, digital plattform
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!