Junior säljare / Innesäljare / Account manager

Junior säljare / Innesäljare / Account manager

Vill du utvecklas inom försäljning och kundrelationer? Trivs du med att ha telefonen som arbetsredskap och att ta stort eget ansvar över ditt arbete? Vi söker dig som trivs i en utmanande och resultatorienterad roll där du ges stor möjlighet att påverka din egen framgång.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos KEAB gruppen AB.

Om företagetKeabgruppen är ett företag med bred kunskap inom servicebranschen och där många av de nuvarande anställda verkat i flera år. De ställer höga krav på självgående aktiviteter och främjar frihet under ansvar. Keabgruppen arbetar kontinuerligt med att utveckla, utbilda och stimulera varje anställd för att de ska uppnå ett personligt ansvarstagande i sitt arbete.

Keabgruppen grundades 1996, som ett renodlat städbolag men har med tiden utvecklat flera tjänster allt eftersom kundernas efterfrågan ökat. Tillsammans med kunderna skräddarsyr de en optimal lösning som tillgodoser respektive kunds aktuella servicebehov. De erbjuder även uthyrda tjänster såsom snöskottning, vaktmästeri och trädgårdsarbete.

Kontoret är beläget i Hägersten där du kommer att arbeta tillsammans med sju kollegor och som arbetar inom olika områden. Kontoret präglas av ett kollegialt- samt avslappnad miljö. Du kommer att sitta ensam i rollen som mötesbokare men arbetar tätt ihop med företagets säljare.

ArbetsuppgifterI rollen som innesäljare är du första kontakt med potentiella kunder. Du arbetar självständigt med allt från prospektering till kontaktandet över telefon. Du sammankopplar nya kunder med företagssäljarna som tar vid dialogen. Du kommer ges stor möjlighet att påverka din egen utveckling och framgång i företaget. På sikt kommer du att vårda din egen kundstock med ambitionen att sköta dessa affärer självständigt. Du erbjuds en gedigen introduktion med företagssäljaren för att få en god inblick i rollen och i företaget i sin helhet.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska
  • God datorvana
  • Erfarenhet av servicerelaterat arbete och/eller av försäljning
  • Meriterande med erfarenhet av arbete med telefon som främsta arbetsverktyg, har du tidigare arbetat i motsvarande roll är det mycket meriterande
Som person är du bekväm med att ha telefonen som arbetsredskap och du är kommunikativt skicklig i både tal och skrift. Du är van att ta egna initiativ, eget ansvar och jobbar effektivt. Vidare är du servicemässig i ditt sätt, lyhörd, prestigelös och ser gärna en framtid som säljare. Slutligen är du resultat- samt prestationsinriktad och trivs i en roll där du mäts på aktivitet.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Fast + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:Innesäljare, säljare, mötesbokare, account manager, städservice, B2B service, Stockholm, heltid, AM
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!