Junior first line support / IT-support / servicedesk / finska / spanska

Junior first line support / IT-support / servicedesk / finska / spanska

Talar du finska eller spanska? Har du ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas i en roll som first line support? Vi söker dig som trivs med att ta kontakt med kunder och som är mån om att ge förstklassig service på flera språk!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till förlängning och även överrekrytering.

Om företagetVisual Art är verksamt inom grafisk formgivning och digital skyltning med skärmar och kunder i Europa, USA och Asien och slogs 2019 samman med det globala företaget Ocean Outdoor. De lägger stor vikt vid att förstå kunden och erbjuder en helhetslösning med både strategi, hårdvara, mjukvara, design, innehållsproduktion samt service och support. Visual Art är ett företag som är måna om sina medarbetare, de vill skapa långsiktiga relationer och vara en arbetsplats att trivas och växa på, oavsett vilken roll du har.

Kontoret är beläget i centrala Stockholm i fräscha lokaler.

ArbetsuppgifterI rollen som first line support ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från företagets kunder gällande olika supportärenden, exempelvis då en digital skylt inte fungerar. En stor del av arbetet innebär också att proaktivt ringa befintliga kunder för att lösa problem. Du driver ärenden och löser dem själv eller tar det vidare till berörd avdelning eller person. Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt att dokumentera allt i systemet.
Idag har Visual Art ca 100 medarbetare och du tillhör ett team om fyra servicedeskmedarbetare och rapporterar till servicedeskchefen.

Formella krav
  • Avslutad utbildning på minst gymnasienivå, gärna inom teknik/IT
  • Erfarenhet av serviceyrke och telefonvana
  • God datorvana och ett tekniskt intresse eller teknisk förståelse
  • Flytande i tal och skrift i finska eller spanska
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på svenska och engelska
Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som är nyfiken på att lära sig mer och bredda sina kunskaper. För att passa i rollen anpassar du dig snabbt vid oförutsedda händelser och trivs i varierande miljöer. Du är lösningsorienterad och tar initiativ för att inte sitta sysslolös. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta kunden i fokus. Du tar stort eget ansvar för ditt arbete och har ett ödmjukt förhållningssätt till såväl kollegor som kunder.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:first line support, 1st line, support, teknisk support, servicedesk, helpdesk, telefon, service, heltid, Stockholm, spanska, finska, spansk, finsk
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!