Junior administratör till företag inom vårdbemanning

Junior administratör till företag inom vårdbemanning

Vill du få användning för din noggrannhet och sifferkänsla i ett snabbväxande vårdbemanningsföretag? Här får du arbeta i ett ungt, engagerat och socialt företag med goda utvecklingsmöjligheter.

Om företagetFöretaget är verksamma inom vårdbemanning och har som ambition att förbättra svensk sjukvård genom ökad tillgänglighet, i form av återkommande och högkvalificerad vårdpersonal. För att skapa hög kontinuitet och kvalitet fokuserar företaget på ett noggrant urval, spetskompetens, långsiktigt tänkande och personligt engagemang. De grundades 2011 och har sedan start haft en stark tillväxt. Idag arbetar 73 personer på företaget vars huvudkontor är placerat i Stockholm. Det är ett ungt och engagerat team som förutom hårt arbete gör många sociala aktiviteter tillsammans, både på och utanför arbetet. Då efterfrågan på konsulter inom sjukvården ökar och företagets mål är att bli marknadsledande inom vårdbemanning under 2017, söker de nu fler personer som vill ansvara över bemanningen och vara med på deras tillväxtresa.

ArbetsuppgifterI rollen som administratör kommer du att vara ett viktigt stöd till dina kollegor och chefer. I arbetsuppgifterna ingår framförallt att skapa löne- och fakturaunderlag utifrån tidrapporter från företagets uthyrda konsulter. Du kommer även att boka resor och boende till de uthyrda konsulterna. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är att hantera referenstagningar och upprätta avtal mot konsulter och vårdgivare. I rollen som administratör blir du länken mellan bemanningsenheten och ekonomiavdelningen. Vi ser därför att du har en god servicenivå, är noggrann, eftertänksam och snabbt kan komma in i din roll.

Formella krav
  • Erfarenhet av servicerelaterat arbete
  • Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
  • Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande:
  • Eftergymnasial utbildning
  • Utbildning inom lön
  • Erfarenhet av schemaläggning
  • Erfarenhet av arbete inom sjukvårdsbemanning- eller bemanningsbranschen
  • Tidigare arbete med telefon och dator som främsta verktyg
I denna tjänst söker vi dig som är noggrann och brinner för att arbeta med siffror och ser detaljerna. Vi ser att du är flexibel och lösningsorienterad då du sitter med varierade arbetsuppgifter. Du är inte rädd för att ifrågasätta nuvarande arbetssätt och är innovativ i din roll. Då tempot i företaget är högt, är det viktigt att du är stresstålig.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Stockholm, city
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: bemanning, administration, administratör, sjukvård, lön, ekonomi, kundtjänst, kundservice, service, rekrytering, lön, schemaläggning, ekonom, assistent, ekonomiassistent
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (35 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.