HR-assistent / HR-administratör till globalt företag

HR-assistent / HR-administratör till globalt företag

Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och trivs att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i en global och fartfylld arbetsmiljö!

Om företagetFöretaget är ett världsledande managementkonsultföretag. Verksamheten finns spridd världen över och företaget kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och sitt goda renommé. Stockholmskontoret är placerat i mycket vackra och anrika lokaler i Stockholm city.

ArbetsuppgifterRollen som HR-administratör innebär administrativt arbete kopplat till processer inom HR och rekrytering. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat att koordinera kandidatintervjuer, sköta administration kopplat till on- och offboarding av medarbetare samt manuellt hantera kandidatmaterial som behövs inför exempelvis externa rekryteringsevents.

Detta är ett uppdrag på heltid som sträcker sig till augusti 2019.

Formella krav
  • Avslutad akademisk/eftergymnasial utbildning med inriktning HR / personal
  • Erfarenhet av administrativt arbete (mycket meriterande)
  • Goda kunskaper i Office-paketet och Outlook
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Det här är en mycket administrativ roll som ställer krav på att du dels trivs att arbeta med administrativa och återkommande arbetsuppgifter, dels är strukturerad och förstår vikten av mycket noggrant arbete. Du värdesätter ordning och reda och är expert på att säkerställa att allt är gjort korrekt.
I rollen arbetar du för att stötta och supportera intern HR- och rekryteringsfunktion och det är viktigt att du har en serviceinriktad framtoning.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående, januari 2019
Plats: Stockholm, city
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: HR, administration, administratör, HR-assistent, HR Assistant, Human Resources, personal, PA, rekrytering, Stockholm, stockholm, city
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.