Fransktalande Account Manager / Säljare / Innesäljare

Fransktalande Account Manager / Säljare / Innesäljare

Har du tidigare erfarenhet av B2B och/eller B2C försäljning? Är du driven och resultatfokuserad person som brinner för affärer? Vi söker nu dig som vill utvecklas tillsammans med likasinnade kollegor i ett starkt växande företag.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företagetFöretaget är distributör och grossist för reservdelar av telefoner. Företaget utvecklas i hög takt och har idag kunder över hela världen. Här erbjuds du en arbetsplats med en positiv och familjär atmosfär med stark entreprenöranda där du ha stora möjligheter att påverka din egen utveckling. Då företaget har internationella kunder erbjuds du stora möjligheter att skapa internationella relationer. Bravura söker nu för kunds räkning en säljare och du kommer att få mer information om företaget i senare skede i processen, senast vid en intervju.

ArbetsuppgifterI rollen som säljare tillhör du ett team om tre personer som ansvarar för att hjälpa företagets kunder att utveckla deras verksamheter genom att erbjuda de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. Du ansvar för hela säljprocessen där du arbetar med bearbetning av nya kunder samt för att upprätthålla en god relation med de befintliga kunderna. Detta är fördelat på 60 % nykundsbearbetning och 40 % befintliga kunder. Arbetet består av mycket kundkontakt via WhatsApp, Skype, video och mail samt fysiska möten. Målet är att skapa starka relationer till kunderna som generar löpande inköp från kunderna. Inledningsvis erbjuds du en gedigen introduktion för att få rätt förutsättningar att lyckas i rollen. Det finns även goda utvecklingsmöjligheter för dig som har ett stort intresse för personlig utveckling och vill växa i en din roll som säljare.

Formella krav
  • 2 års erfarenhet av försäljning inom B2B eller B2C
  • Flytande kunskaper i tal och skift på franska, svenska och engelska
Vi söker dig som brinner för att skapa långsiktiga relationer med dina kunder samt motiveras av att göra internationella affärer. Som person tar du stort ansvar och ägandeskap för sina arbetsuppgifter i kombination med att du är en stark lagspelare. Vidare är du noggrann som person och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt. Därtill är du är resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och ger inte upp i första taget och du förblir motiverad trots motgångar.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: B2B, B2C, försäljning, account manager, rekrytering, tyska, franska, italienska, heltid, stockholm, fransktalande
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!