Firstline support / teknisk / support till Axfood IT

Firstline support / teknisk / support till Axfood IT

Trivs du i en roll med många kontaktytor och har ett brinnande intresserad för IT? Här får du chansen att utvecklas i en teknisk support på ett av Sveriges största dagligvaruhandelsföretag.

Om företagetAxfood är en av de största aktörerna inom dagligvaruhandeln med butiker som Hemköp och Willys. IT-organisationen består i dagsläget av 200 anställda fördelade på utveckling och leverans. Axfood är ett bolag som ligger långt fram i tekniken. De utmanar ständigt för att ligga i framkant gällande digitalisering och för att ha marknadens nöjdaste kunder.

ArbetsuppgifterSom supporttekniker på arbetar du med support av IT-relaterade frågor från Axfoods kontor och lager i hela Sverige. Du kommer till exempel att:
  • Ta emot ärenden och utföra 1:a linjens support via telefon, IT-portal och mail, t.ex. Office 365, Windows 10, AD
  • Jobba tätt ihop med Axfoods övriga grupperingar.
  • Administrera beställningar samt att agera filter gentemot andra avdelningar.
Supportarbetet sker i Service Now där alla ärenden registreras och transfereras vidare för vidare felsökning/felrättning. Du ingår i ett team på 5 personer (hela IT-support består av 29 medarbetare) och kommer att ha mycket interna kontakter.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Intresse och grundkunskaper inom IT
  • Kunskap och erfarenhet av Windowsmiljöer är ett krav
  • Erfarenhet av att jobba med support är meriterande
  • Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska
För att passa in i denna roll tror vi att du tycker om att prata med nya människor då du är kommunikativ, vågar fråga och anpassar din kommunikation efter mottagaren. Därtill är du noga med detaljer och har förmågan att samarbeta tillsammans med andra. Du hanterar pressade situationer på ett lugnt sätt och har en utpräglad känsla för kvalitet och service.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse under hösten
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-support, support, servicedesk, helpdesk, service, matbutik, daglivaruhandeln, kassasystem, heltid, Stockholm, system, teknik, butik, dagligvaruhandel, windows,omgående
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.