Finsktalande / Kundservice till Footway

Finsktalande / Kundservice till Footway

Har du ett servicehjärta och vill med detta jobba med att ge service i världsklass? Har du även ett stort språkintresse och talar finska förutom svenska och engelska? Footway växer och kommer därför att utöka sitt serviceteam. Här erbjuds du möjligheten att arbeta på ett framstående bolag med goda utvecklingsmöjligheter!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Footway har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt.

Om företagetFootway grundades 2010 och driver specialiserade webbutiker som gör det möjligt för kunder och tillverkare att träffas. Footway har idag ca 50 anställda med huvudkontor i Kista Towers. De är ett glatt gäng som vill erbjuda sina kunder den bästa köpupplevelsen som finns! För att göra detta vill Footway vara i framkant gällande utveckling och digitalisering. Datadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på detta och ger sig ständigt uttryck i det dagliga arbetet.
Idag säljer Footway produkter till 24 länder, hjälper årligen 3 miljoner kunder med 800 olika varumärken - ett företag i expansion! Footway har med denna fantastiska tillväxt i ryggen förvärvat både Sportamore, Solestory och Caliroots.
Footway arbetar ständigt utefter sina kärnvärden som är Kund, Kul och Kompis men även Enkelhet- vilka för dem genomsyrar organisationen. Att hålla sina löften, respektera varandra och skapa utveckling för såväl varandra som för sina kunder är viktiga ledord i alla delar av organisationen.
Eftersom företaget levererar service till många olika länder skapas ett team av fantastisk mångfald och kulturintresse och detta team har du nu chans att vara med i!

ArbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare arbetar du med service mot kunder på flera av Footways marknader. Du kommer i denna roll arbeta mestadels med kundservice för finska kunder, men även bidra med dina kunskaper gentemot den svenska och engelska marknaden. I tillägg kommer du hjälpa dina andra flerspråkiga kollegor - med allt från till exempel portugisiska och estniska till tjeckiska och irländska kunder!
Du svarar på frågor från kunder via mejl och telefon och är behjälplig samt ansvarar för hela kundupplevelsen. Med Footways tillväxttakt ställs du ständigt inför nya utmaningar och du får chans att tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport.
Du ingår i kundteamet och sitter tillsammans med ditt team i ett öppet och trevligt kontorslandskap. Vidare arbetar du nära kollegor på andra avdelningar för att lära dig så mycket som möjligt om det grymma servicearbete som alla inom Footway arbetar med!

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Flytande i tal och skrift i svenska, engelska och finska
  • Minst två års erfarenhet av kundrelaterat arbete
  • God datorvana
Då Footway växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning.
Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Footway präglas av en kultur av självledarskap där du ansvarar för din egen utveckling tillsammans med företagets coacher. Footway präglas av kontinuerligt lärande och initiativtagande varför därför är detta även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du drivs av högt eget ansvar och beslutsfattande samt att arbeta utanför ramarna på ett flexibelt vis.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!