Facility Manager / Kontorsservicemedarbetare

Facility Manager / Kontorsservicemedarbetare

Har du erfarenhet av kontorsservice och trivs med att driva egna mindre projekt? Är du en initiativtagande och självgående person som brinner för att ge personlig service? Då är den här tjänsten något för dig. Hos If Skadeförsäkring erbjuds du en bred och varierad roll hos ett företag som präglas av en familjär kultur.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos If Skadeförsäkring.

Om företagetIf är det ledande sakförsäkringsbolaget i Norden med 3,7 miljoner kunder och ägs av det finländska börsnoterade Sampokoncernen och har verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Baltikum. Inom affärsområde Privat erbjuder If sina kunder skadeförsäkringar inom områdena villa/hem, bil och hälsa - såsom barn-, vuxen-, gravid, liv- och olycksfallsförsäkringar. Affärsområde Företag erbjuder försäkringar inom din verksamhet, företagets fordon, du och dina anställda, saker, maskiner och varor samt fastigheter.

Kontorsservice är en del av den nordiska enheten Group Services och består idag av 20 medarbetare i Sverige. Vi finns på kontoren i Stockholm, Nyköping, Malmö, Göteborg, Sundsvall, Gävle & Halmstad. Kontorsservice ansvarar för Ifs kontor och för funktionerna växel, reception, dokumenthantering, inköp och internservice. Vidare ingår även ansvar för faciliteter som lokalvård, personalmatsalar, personalparkering, växter, frukt och teknik.

ArbetsuppgifterSom kontorsservicemedarbetare har du en central och viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt, där dina arbetsuppgifter kommer vara att leverera service till Ifs kunder utefter uppdrag och uppsatta mål inom Ifs olika funktioner. Rollens primära inriktning kommer att vara mot intern fastighetsservice. Vilket bland annat innebär att hantera och utföra inkomna ärenden det interna ärendehanteringssystemet baserat på kunders önskemål, det kan röra sig om ärenden kopplat till fysiska flyttar inom kontoret, önskemål gällande kontorsmöbler, reparationer eller montering av möbler samt övrig kontor-och teknisk utrustning. Arbetet i sig är emellanåt fysiskt krävande med en del tunga lyft.

Vid behov supporterar du även vid behov med bland annat bemanning av receptionen, en del där du hanterar mejl samt kundsamtal via växeln och ansvarar för att leverera god service och support till interna och externa kunder, leverantörer och samarbetspartners.

Detta är en roll med variation där du hanterar olika typer av arbetsuppgifter som uppkommer under det dagliga arbetet och dina dagar kommer att skilja sig åt. Denna tjänst erbjuder utvecklingsmöjligheter för rätt person där man kan få chansen att vara med i både nationella och nordiska projekt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • God datorvana - Office 365, Outlook, Teams
  • Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
  • B-körkort är meriterande
  • Meriterande med att ha arbetat inom Facility Management
För att trivas i rollen tycker du om att ge god personlig service och hjälpa andra, du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du driver ditt eget arbete framåt självständigt och tar dig an dina åtagande med stort ansvar. Vidare är du strukturerad, noggrann i ditt arbete och du lämnar inte något ogjort. Du har slutligen en förmåga att arbeta i ett högt tempo och trivs i en organisation där samarbetsförmåga värdesätts högt.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Bergshamra
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, office management, facility management, kontorsvärd, kontorsservice, kontorsassistent, reception, telefon, kundkontakt, administration, heltid, Stockholm, floorhost, växel, service, kundservice
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!