Erfaren kundtjänstmedarbetare / Kundtjänst / Kundservice

Erfaren kundtjänstmedarbetare / Kundtjänst / Kundservice

Är du en lösningsorienterad person som trivs i en roll där du får hjälpa kunder? Är du dessutom en positiv och driven person som trivs i en kundorienterad och administrativ miljö? Här erbjuds du en utvecklande arbetsplats med härliga kollegor.

Om företagetFöretaget är ett elnätsbolag och deras primära uppgift är förvaltning och drift av elnät. Bolaget präglas av genuin och familjär stämning.

ArbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare är din huvudsakliga arbetsuppgift att ta emot samtal, mail och chatt från företagets kunder. Du följer även upp ärenden som inte har blivit lösta vid kundens första kontakt. I rollen ingår även administration av avtal, registervård och hantering av leverantörsbyten. Vidare arbetar du med fakturering och inläsning av filer i Excel. Slutligen ansvarar du för att skapa manualer för internt bruk.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieexamen
  • Minst 4 års erfarenhet av kundservicerelaterad roll
  • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
  • Meriterande med erfarenhet av energibranschen
I den här rollen trivs du om du har lätt för att förmedla service över telefonen och arbetar dedikerat med noggranna lösningar gentemot kunderna. Du är duktig på att samarbeta med andra och tycker om att arbeta i stundvis högt tempo. I din arbetsroll är du självgående och du är van att arbeta med tydlig dialog, både över telefon samt i skrift. Slutligen ser vi att du är en person som tycker om att arbeta strukturerat och har en förmåga att driva på processer framåt på egen hand.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

* Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänstmedarbetare, kundservice, administration, koordiantor, avtal, administratör, fakturafrågor, orderhanläggare, support, service desk, innesäljare, junior säljare, försäljning, service, heltid, .
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.