Ekonomiassistent / Leverantörsreskontra / Kundreskontra / Kundtjänst

Ekonomiassistent / Leverantörsreskontra / Kundreskontra / Kundtjänst

Brinner du för att jobba inom ekonomi men har en känsla för vad god service är? Cellip söker just nu en kombinerad ekonomiassistent / kundtjänst som vill vara en del av deras tillväxtresa.

Om företagetCellip är ledande på telefoni till Microsoft Teams och Skype for Business. Cellip har två år i rad blivit utvalda som årets partner inom Voice (telefoni). Cellip når kunder genom egen försäljning och via partners, främst i Sverige men även internationellt. Sättet att arbeta på kännetecknas av passion för innovation, service, enkelhet både internt och externt. Cellip är en del av Infracom Group AB och befinner sig just nu i början på en spännande tillväxtresa.

ArbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent ansvarar du för leverantörs-och kundreskontra, vilket innebär att du har kontroll över fakturering, inbetalningar, påminnelser samt de förändringar som kontinuerligt sker för att kunden skall få rätt belopp och rätt uppgifter på sin faktura. Tjänsten är en kombinerad roll med en del kundtjänstarbete vilket innebär att du kommer förse kunder med support via telefon och ärendehanteringssystem. Många inkomna frågor berör ämnet ekonomi och kan bland annat vara funderingar kring fakturor, där du då blir expert på ämnet. Andra typer av frågor kan vara kring vad företaget erbjuder, abonnemang och betalning. Beroende på vilken tid på månaden, är fördelningen ekonomi och kundtjänst varierande, största fokus kommer dock att ligga på de ekonomiska bitarna.

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning gärna med företagsekonomisk inriktning
  • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna med fokus på leverantörs- och kundreskontra
  • Erfarenheter i webbaserade ekonomisystem
  • Eftergymnasial utbildning i ekonomi är meriterande
  • Goda kunskaper i Officepaketet
För att lyckas i denna rollen har du god förståelse för service, du trivs med att kommunicera med både externa och interna parter. Du har ett strukturerat arbetssätt där du kombinerar ditt intresse och arbete med ekonomin och kundservice samtidigt som du på eget initiativ kan ta för dig uppgifter, arbetar prestigelöst med ett fokus på att ständigt förbättras i din egen person och profession. Det är även viktigt att du bär en envishet och uthållighet som hjälper dig att komma dit du vill.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, leverantörsreskontra, kontering, heltid, omgående, kundreskontra, ekonomiassistent, kundtjänst, kundsupport, faktura
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.