Danska / Norska / Kundservice / Kundtjänst

Danska / Norska / Kundservice / Kundtjänst

Talar du danska eller norska och brinner för att ge god kundservice? Hos Footway ges du möjligheten att arbeta på ett framstående företag med goda utvecklingsmöjligheter.

Om företagetFootway grundades 2010 och är en renodlad skobutik på nätet och ledande inom segmentet på den nordiska marknaden. Footway har idag 34 anställda med kontor i Kista och centrallager i Helsingborg. Det är ett glatt gäng skoälskare som vill erbjuda kunder den bästa köpupplevelsen som finns. Kontakten med kund är viktigast och Footway arbetar utefter sina värdeord Kund, Kul och Kompis. Idag säljer Footway skor till 11 länder: Sverige, Norge, Danmark, Storbritannien, Frankrike, Polen, Tyskland, Nederländerna, Österrike och Schweiz.

Det är ett ungt företag som expanderar - nu har du chansen att bli en viktig person med på den resan.

ArbetsuppgifterSom dansk- eller norsktalande kundservicehandläggare arbetar du huvudsakligen med kundservice mot danska och norska kunder men även mot den svenska marknaden. Du svarar på förfrågningar från kunder via mejl och telefon gällande produkter och beställningar och hanterar även orders och returer samt hjälper till med vissa kampanjer. Rollen innebär ett landsansvar över din marknad vilket bland annat innebär att du säkerställer att servicenivåer upprätthålls, kontrollerar så att översättningar är korrekta och rapporterar till teamet.

Du ingår i kundtjänstteamet som består av 12 personer och arbetar nära andra kollegor på avdelningen. Då mejl och telefon är dina främsta verktyg är det viktigt att du trivs med det.

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Flytande i tal och skrift på danska eller norska och svenska
  • Erfarenhet av servicerelaterat arbete är meriterande
  • God datorvana
Då Footway växer och månar om den kultur som etableras internt är din personlighet och inställning mycket viktig. Du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Du är prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på utvecklas. Eftersom att företaget präglas av en positiv attityd och inställning är detta även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, bör du trivas med att lösa olika typer av problem.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: svenska, kundtjänst, norska, danska, svenska, norge, sverige, danmark, tyskland, footway, kundtjänst, kundservice, service, telefon, stockholm, kista
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.