Customer Success Agent till Muntra

Customer Success Agent till Muntra

Drivs du av att arbeta i en kundnära roll och skapa värdefulla relationer? Har du arbetslivserfarenhet inom en kundnära roll och/eller försäljning? Muntra söker nu en relationsskapande och serviceinriktad Customer Success Agent till deras team i Stockholm.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Muntra.

Om företagetMuntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.

Muntra startades 2017 och har det senaste året haft en stor utvecklingskurva. Idag arbetar nio personer på deras kontor i centrala Stockholm. Här får du chansen att vara en del av ett öppet och familjärt företag där AWs och teamaktiviteter sker regelbundet.

ArbetsuppgifterI rollen som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per mejl och telefon. I rollen besöker du även klinikerna och därav förekommer ibland resor i tjänsten. Merförsäljning är även en del av rollen där du arbetar med tilläggserbjudanden för klinikerna.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Arbetslivserfarenhet inom en kundservicerelaterad roll i mer än 6 månader, meriterande med erfarenhet inom sälj
  • Svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift
I denna urvalsprocess kommer stor vikt läggas vid personlighet. Vi söker dig som är serviceinriktad och mån om att alltid sätta kunden i fokus. Du har en god social förmåga och är bra på att bygga långsiktiga relationer. För att trivas i rollen är du öppen inför förändringar och har lätt att anpassa dig efter nya situationer. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du är trygg i din yrkesroll.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Slussen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer support, customer success agent, kundservice, kundtjänst, Muntra, Stockholm, heltid, direktrektyrering, försäljning
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!