Customer Responsible

Customer Responsible

Are you business oriented and love to develop the client relationship? This role might be for you! We are looking for someone who has experience in developing business and collaborating cross department.

Om företagetEwork Group is a market leading, independent consultant supplier in Northern Europe with focus on IT, telecom, technology and business development. Without employed consultants, Ework can impartially match every assignment with the right consultant from the whole market. Founded in Sweden in 2000, Ework today operates in Sweden, Denmark, Norway, Finland and Poland. The company has frame agreements with more than 160 leading companies in most industries, while managing 7,000 consultants on assignment. The head office is in Stockholm, Sweden. Ework's shares are listed on NASDAQ OMX Stockholm.

ArbetsuppgifterResponsible for developing the customers to the perfect situation by:
  • Identify, drive and execute new business cases
  • Plan, book and hold Client meetings
  • Accountable for the current FA's incl. terms and conditions with client and the business model
  • Accountable for initiating the T&C's for suppliers
Sector Services at the Stockholm office is looking for a Client Responsible for clients like; ICA, Lantmännen, Preem and Bonnier. This role gives you a central part in the startigic team concerning the clients. You have collaboration within Ework and will be in charge of leading the projects forward.
  • Overall accountable for client success factors
  • Plan, run and follow up tactical and strategic meetings externally as well as internally
  • Visualize, lead and impact key indicators and operational sales activity
  • Lead cross functional teams in order to drive client success
Formella krav
To be sucessful in this role we see you have the following set of skills;
  • Business focused
  • Great communication skills
  • Strong leadership skills
  • A genuine strive for constant improvements
  • Structured and a star at prioritizing
Qualifications:
  • Several years of experience of both strategic and operative work tasks
  • Several years of experience of both hunting and farming sale situations
Övrig information
Start: May/June
Location: Central in Stockholm
Salary: Upon agreement

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundrelation, adminitration, sälj, account manager, Sales, Stratigic, strategisk, customer relations, sales team
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Administration, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.