Bolagsassistent / administratör / koordinator

Bolagsassistent / administratör / koordinator

Är du en noggrann administratör som vill arbeta med varierande uppgifter? I rollen som bolagsassistent hos SKL international får du möjlighet att ta ett stort eget ansvar i en händelserik internationell miljö.

Om företagetSKL International är Sveriges Kommuner och Landstings (SKL) organisation för internationellt utvecklingssamarbete. På uppdrag av framförallt Sida arbetar de med stöd till utveckling av demokrati och förbättrad samhällsservice i olika delar av världen. I arbetet är SKL och SKL:s medlemmar, Sveriges kommuner, landsting och regioner en viktig kunskapskälla. På huvudkontoret i Stockholm är de ca 25 personer och 40 personer kontrakterade på heltid i projekten utomlands.

ArbetsuppgifterI rollen som bolagsassistent kommer du att verka i en händelserik internationell miljö. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och sträcker sig över flera kontaktytor inom verksamheten. Som bolagsassistent ser du till att det är ordning och reda på kontoret och arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande miljö för både medarbetare och besökare. Du ansvarar för post och bud, inköp av kontorsmaterial, boka biljetter, hotell och för att ta emot gäster. Vidare administrera du bolagsavtal, företagskort, arkivering av avtal, för mötesprotokoll samt assistera vid rekryteringar, såsom registrera kandidater, boka intervjuer, skicka ut bekräftelse.

Formella krav
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Erfarenhet från liknande, administrativ eller serviceinriktad roll
Då du har en central funktion inom organisationen ser vi att du har en positiv inställning och är ytterst serviceinriktad. Du trivs i en varierande roll där du arbetar proaktivt och självständigt eftersom du som bolagsassistent har stort eget ansvar i ditt dagliga arbete. Då du kommer ha flera kontaktytor såväl internt som externt är det viktigt att du är kommunikativ och är prestigelös. Du tycker om att stötta dina kollegor och vara behjälplig där du ser att det behövs.

Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägning
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: assistent, sekreterare, administratör, administration, kontorsassistent, office manager, office, admin, bolagsassistent, koordinator, service
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Koordinator, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (30 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.