Back Office Specialist till Telia Finance

Back Office Specialist till Telia Finance

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice inom bank- och finanssektorn och brinner för att leverera god service? Telia Finance söker nu en serviceinriktad person som trivs i en varierad roll med stora utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia Finance har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia Finance en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Telia Finance är ett fristående bolag som agerar finansieringsmotor åt Telia, en av världens största teleoperatörer med över 185 miljoner kunder och 21 000 anställda. Telia Company har en global närvaro med Norden och Baltikum som huvudmarknader. Detta ger dem möjligheter att erbjuda innovativa och konkurrenskraftiga finansieringslösningar på dina villkor. Dem vill helt enkelt göra det möjligt för alla Telias kunder att hitta precis rätt lösning som passar för såväl dagens som framtidens telekombehov.

Arbetsuppgifter

I denna roll arbetar du på företagets back office-avdelning som är ansvariga för service- och supportprocessen avseende Telia Finance delbetalning av hårdvara och Telia Finance lån. I din roll arbetar du initialt huvudsakligen mot den danska marknaden och du kommer även att arbeta mot den svenska marknaden. Du kommer sedan även att arbeta mot den norska marknaden. Tjänsten innebär ett nära samarbete med framför allt Business Area Manager, produktägare, våra outsourcade kundtjänster och övriga avdelningar inom organisationen. I ditt arbete ingår delaktighet i hela serviceprocessen där du arbetar med bland annat uppföljning av rutiner, informationshantering, kundklagomål, och förbättringspunkter. Avdelningen är en intern support utan kontakt med slutkund som med sin specialistkunskap på processer och rutiner för konsumentaffären stöttar avdelningar med kundkontakt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Arbetslivserfarenhet inom bank- och finanssektorn, meriterande med arbete mot privatpersoner
* Tidigare arbetslivserfarenhet från kundtjänst är meriterande
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

I denna urvalsprocess kommer stor vikt att läggas vid personlighet. Vi söker dig som är snabblärd och som tar initiativ, mycket eget ansvar och är pro-aktiv i det dagliga arbetet. För att lyckas i denna roll är du en person som motiverar andra genom din höga aktivitetsnivå. Du tar ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och det är viktigt för dig att göra ett bra jobb därför planerar du dina uppgifter noggrant. Du är självstyrd och mån om att alltid sätta kunden i fokus och blir motiverad av att kunna ge förstklassig service. Du bygger förtroende med kollegor och kunder då du har lätt för att samarbeta, är organiserad och styr din tid på ett effektivt sätt. Tjänsten kräver en person som trivs med många sociala kontaktytor och som tar vara på nya kontaktmöjligheter. Därför ser vi att du har en god kommunikativ förmåga.

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Solna med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, finans, bank, back office, administratör, administration, leasing, telekom, contract, kundtjänst, kundservice, service, heltid

Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Administration
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.bravura.se
Sista ansökningsdag 27 jan 2023 (54 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.