Applikationssupport till expansiva Visma Commerce

Applikationssupport till expansiva Visma Commerce

Är du redo att ta nästa kliv inom IT-support? Har du ett stort tekniskt intresse och erfarenhet av molntjänster? Visma Commerce söker nu en applikationssupport till deras kontor i Stockholm.

Om företagetVisma Commerce är ett dotterbolag i Vismakoncernen och arbetar för att effektivisera upphandlings-, inköps-, samt anbudsprocessen och därmed bidra till svensk välfärd och konkurrenskraft. De hjälper både köpare och säljare att göra bättre affärer och deras erbjudande omfattar informationstjänster, kunskapstjänster, affärsmedia samt elektroniska inköps- och upphandlingssystem. Deras kunder är inom olika branscher, i alla storlekar och de är ett företag med tydligt tillväxtfokus med 100 anställda och kontor i Stockholm, Linköping, Göteborg och Halmstad. Kontoret i Stockholm ligger i Lindhagen och du kommer ingå i ett team om nio personer.

ArbetsuppgifterSom Applikationssupport hanterar du inkommande ärenden från våra kunders superanvändare och frågorna rör allt från applikationsproblem och utredningar av flöden till databasfrågor och prestanda. Vidare hanterar du felmeddelanden med uppgiften att upptäcka, se samband samt rapportera problem eller fel som uppkommer i större utsträckning. Som Applikationssupport ger du stöttning till kunder som använder Vismas molnbaserade erbjudande inom Purchase-to-Pay, Visma Proceedo. Visma Proceedo är under ständig utveckling för att effektiviserar processerna kring inköp och fakturahantering.

Formella krav
  • Eftergymnasial utbildning inom IT
  • Erfarenhet av intern eller extern IT-support
  • Erfarenhet av molntjänster (SaaS) samt EDI
  • Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
Vi ser att du som söker tjänsten trivs med att sätta dig in i problem och komma till lösningar. Många problem som uppstår är unika och kräver att du hittar svaren själv med stöd av ditt team. Du sätter dina kunder i fokus och håller dem uppdaterade i deras ärenden. Vidare trivs du med att arbeta i team för att dela insikter för att gemensamt lösa kundernas behov. Kundernas behov är av olika karaktär vilket gör att vi ser att du har förmågan att prioritera ärenden efter hur akuta de är.

I denna tjänst kommer fokus ligga på de personliga egenskaperna tillsammans med viljan att utvecklas inom IT.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn av uppsägningstid
Plats: Kungsholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: applikationssupport, applikation, app, 2nd line, second line, support, moln, molntjänster, SaaS, EDI, intern, centralt, kungsholmen, stockholm
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (34 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.