Affärsinriktad Koordinator / Business Operations Partner / till Ework Group

Affärsinriktad Koordinator / Business Operations Partner / till Ework Group

Har du ett starkt kundfokus och är en duktig förhandlare med intresse för att utveckla professionella relationer? Har du dessutom några års arbetslivserfarenhet, gärna inom B2B försäljning eller annan kund- och serviceintensiv roll? Då vill vi att du läser vidare!

Om företagetEwork Group är en marknadsledande, oberoende konsultförmedlare med fokus på IT, telekom, teknik och organisationsutveckling. Ework matchar konsulter mot uppdrag i flertalet olika branscher och är verksamma i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. De har ramavtal med över 170 ledande företag i de flesta branscher och hanterar idag 10 000 konsulter ute på uppdrag. Huvudkontoret är placerat i Stockholm och företaget är noterat på NASDAQ OMX Stockholm.

Här blir du en del av ett snabbväxande företag där möjligheterna är oändliga och ingen dag är den andra lik. Företagskulturen är stark och du blir en del av ett affärsfokuserat team med högt i tak.

ArbetsuppgifterI denna roll arbetar du i ett team hos en av Eworks största kunder. Vi letar därför efter en Business Operations Partner med stort intresse för att göra affärer och arbeta i ett sammansvetsat team. Teamet agerar i kundens namn gentemot alla underleverantörer och agerar inköpsfunktion.

Kundteamet arbetar tätt tillsammans med kunden för att säkerställa processefterlevnad och SLAer och ett stort fokus läggs på att träffa och hjälpa linjechefer med processefterlevnad. Arbetsuppgifterna och utmaningarna är varierande vilket ger dig och resten av teamet en stor chans att utvecklas. Dessutom ansvarar teamet för konsulter under pågående uppdrag samt hanterar nya affärer.

Arbetet innefattar även, men inte uteslutande, att:
  • Proaktivt kontakta och träffa befintliga linjechefer, leverantörer och konsulter för att säkerställa en bra leverans
  • Följa upp och genomföra förlängningar av konsultavtal
  • Förhandla uppdragsvillkor och priser inom ramen för överenskommelse med kund
  • Administrativ hantering av kontrakt och accesser i kundens system.
  • Löpande kontakt med kund och konsult för att lösa problem, besvara frågor och skapa mervärde under pågående uppdrag
  • Utvärdera konsultuppdraget och säkerställa att alla är nöjda i samarbetet
  • Utfasning av konsulter vars uppdrag avslutas och bidra till att de reaktiveras i vårt nätverk och därmed kan matchas med nya uppdrag
  • Vara delaktig i att utveckla arbetssätt och rutiner inom teamet för att kontinuerligt öka lönsamheten.
Formella krav
  • Minst ett par års erfarenhet av att arbeta med sälj, service och- eller kundkontakt
  • Ett stort intresse- och erfarenhet av att arbeta med relationsbyggande aktiviteter
  • Tidigare erfarenhet av att arbeta med B2B är meriterande, men ej ett krav
  • Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och tycker det är motiverande att arbeta med mycket omväxlande arbetsuppgifter
  • Goda kunskaper i svenska och engelska
För den här rollen lägger vi stor vikt vid intresse och engegameng för att lära sig rollen och branschen. Vi ser att du som söker har ett starkt intresse för att skapa nya- och utveckla befintliga relationer. Du tar dig an nya arbetsuppgifter med stor nyfikenhet och har ett genuint intresse av att förstå kunden. Du trivs med att arbeta i team, samtidigt som du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett sjävständigt sätt. Du är inte rädd för att ta beslut och att själv driva arbetet framåt mot uppsatta mål. Vidare ser vi att du som söker är bra på att planera och organisera upp ditt arbete. Du är tydlig och rak i din kommunikation och trivs med att ha många kontaktytor.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, 2 dagar i veckan hos Ework och 3 dagar hos kund
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: koordinator, B2B, försäljning, sälj, konsult, konsultbranschen, PA, rekrytering, HR, kund, kunder
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.