Affärsinriktad Koordinator / Business Operations Partner / till Ework Group

Affärsinriktad Koordinator / Business Operations Partner / till Ework Group

Har du ett starkt kundfokus och är en duktig förhandlare med intresse för att utveckla professionella relationer? Har du dessutom några års arbetslivserfarenhet, gärna inom B2B försäljning eller annan kund- och serviceintensiv roll? Då vill vi att du läser vidare!

Om företagetEwork Group är en marknadsledande, oberoende konsultförmedlare med fokus på IT, telekom, teknik och organisationsutveckling. Ework matchar konsulter mot uppdrag i flertalet olika branscher och är verksamma i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. De har ramavtal med över 170 ledande företag i de flesta branscher och hanterar idag 10 000 konsulter ute på uppdrag. Huvudkontoret är placerat i Stockholm och företaget är noterat på NASDAQ OMX Stockholm.

Här blir du en del av ett snabbväxande företag där möjligheterna är oändliga och ingen dag är den andra lik. Företagskulturen är stark och du blir en del av ett affärsfokuserat team med högt i tak.

ArbetsuppgifterInom Business Operations arbetar du i mindre team nära Eworks kunder och konsulter under pågående uppdrag samt hanterar nya affärer med redan befintliga kunder. Tillsammans säkerställer vi lönsamhet i affären och ser till att konsulterna får en bra start via Ework och blir en del av vårt nätverk för framtida uppdrag.

Arbetet innefattar även, men inte uteslutande, att:
  • Upprätthålla och utveckla både befintliga kundrelationer och leverantörsrelationer
  • Proaktivt kontakta och träffa befintliga kunder, leverantörer och konsulter för att säkerställa en bra leverans
  • Följa upp och genomföra förlängningar av konsultavtal
  • Förhandla uppdragsvillkor och priser inom ramen för överenskommelse med kund
  • Löpande kontakt med kund och konsult för att lösa problem, besvara frågor och skapa mervärde under pågående uppdrag
  • Utvärdera konsultuppdraget och säkerställa att alla är nöjda i samarbetet
  • Utfasning av konsulter vars uppdrag avslutas och bidra till att de reaktiveras i vårt nätverk och därmed kan matchas med nya uppdrag
  • Identifiera nya affärsmöjligheter i befintliga samarbeten med kund och tillsammans med dina kollegor i teamet planera för och realisera dessa
  • Vara delaktig i att utveckla arbetssätt och rutiner inom teamet för att kontinuerligt öka lönsamheten.
Formella krav
  • Minst ett par års erfarenhet av att arbeta med sälj, service och- eller kundkontakt
  • Erfarenheter/kunskap av arbete med organisationer inom offentlig sektor, kunskap om LOU och LUF är meriterande
  • Ett stort intresse- och erfarenhet av att arbeta med relationsbyggande aktiviteter
  • Tidigare erfarenhet av att arbeta med B2B är meriterande, men ej ett krav
  • Goda kunskaper i svenska och engelska
För den här rollen lägger vi stor vikt vid intresse och engegameng för att lära sig rollen och branschen. Vi ser att du som söker har ett starkt intresse för att skapa nya- och utveckla befintliga relationer. Du tar dig an nya arbetsuppgifter med stor nyfikenhet och har ett genuint intresse av att förstå kunden. Du trivs med att arbeta i team, samtidigt som du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett sjävständigt sätt. Du är inte rädd för att ta beslut och att själv driva arbetet framåt mot uppsatta mål. Vidare ser vi att du som söker är bra på att planera och organisera upp ditt arbete. Du är tydlig och rak i din kommunikation och trivs med att ha många kontaktytor.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: koordinator, B2B, försäljning, sälj, konsult, konsultbranschen, PA, rekrytering, HR, kund, kunder
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (57 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.