Administratör / kontorsassistent / registrerare för omgående start

Administratör / kontorsassistent / registrerare för omgående start

Trivs du att arbeta i ett lag där du ser snabba resultat? Vi söker dig som är tillgänglig för omgående start och trivs i en ansvarstagande roll där du får driva ditt arbete självständigt framåt.

Om företagetPostNord Strålfors AB och är ett dotterbolag till Post Nord AB och är ett av det största logistikföretaget i Norden. Det övergripandet målet är att rätt sak ska komma fram, i rätt tid och till rätt plats. Då företaget befinner sig i en expansiv fas söker de nu en ny medarbetare som initialt kan jobba i 3 månader med stor chans till förlängning.

ArbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent arbetar du i olika delar i processen av företagets fakturahantering. Konkreta arbetsuppgifter kommer vara att komplettera och registrera inskannade dokument och fakturor digitalt för PostNords kunder. Syftet med rollen är att fakturorna ska komma in digitalt i systemet till företagets kunder. Du kommer att erbjudas en introduktion och får möjlighet att utvecklas i rollen efterhand då du får lära dig fler moment.

Formella krav
  • Erfarenhet av administrativt arbete
  • God datorvana
  • Grundläggande kunskaper i svenska, både tal och skrift
  • Erfarenhet av fakturahantering är meriterande
  • Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
För att trivas och lyckas i rollen är du en noggrann person som trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt arbetssätt för att komma vidare i dina arbetsuppgifter. Vi tror att du drivs av att arbeta målinriktat och leverera goda resultat. Vidare har du förmågan att förstå vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en helhetssyn.

Övrig information
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som inledningsvis varar i 3 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos PostNord. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Västberga, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: heltid, omgående, kontor, logistik, ekonomi, administration, kontorsassistent, Stockholm,
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.