Administratör / Koordinator till Cushman & Wakefield

Administratör / Koordinator till Cushman & Wakefield

Har du erfarenhet inom administration och är duktig på att effektivisera ditt arbete? Vill du arbeta i en roll med många kontaktytor och varierande arbetsuppgifter? Vi söker dig som har en god känsla för struktur samt koordination och som vill bidra i en nyckelroll.

Om företagetCushman & Wakefield är ett ledande globalt fastighetstjänsteföretag som genom att omsätta idéer i handling, levererar betydande värde till fastighetsägare, investerare och hyresgäster. Cushman & Wakefield är bland de största fastighetstjänsteföretagen med 48 000 anställda på cirka 400 kontor i 70 länder.

I Sverige arbetar cirka 70 anställda inom verksamhetsområdena Capital Markets, Corporate Finance, Valuation & Advisory, Occupier Services, Retail Services, Agency Leasing samt Research. Cushman & Wakefield i Sverige har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping.

Alla affärsområden har olika fokusområden och nu behöver organisationen stärka upp området Occupier Services bestående av tio medarbetare. Avdelningen arbetar med hyresgästrepresentation och hjälper företag och organisationer med analys av nuvarande och framtida lokalbehov, lokalsökningar, granskning och förhandling av hyresavtal. Vidare stöttar avdelningen sina kunder med arbetsplatsutformning, projektledning och avtalsbevakning.

ArbetsuppgifterI rollen som administratör hos Cushman & Wakefield ingår du i ett sammansvetsat team som arbetar brett med olika administrativa uppgifter. Det innebär bland annat att du lägger in avtal i företagets avtalsdatabas, tar fram marknadsundersökningar och sammanställer dem i enklare data. Du ansvarar även för att göra visningsscheman internt och externt. Vidare ansvarar du för att säkerställa att fakturor stämmer gentemot pågående projekt. Slutligen är du ansvarig för att boka visningar, möten och resor för ditt team.

Som administratör på Cushman & Wakefield blir du en del av ett team som präglas av god sammanhållning och gemenskap.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning
  • Arbetslivserfarenhet inom administration eller i supporterande roll/annan serviceroll
  • Goda kunskaper i Microsoft Office
  • Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande med kunskaper i InDesign

Vi tror att du som söker värdesätter att arbeta strukturerat och tack vare din erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det inte några problem för dig att självständigt driva ditt arbete framåt. I och med att det är en bred administrativ roll med många kontaktytor har du en vana att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Du trivs med att ha en stödjande funktion och har lätt för att samarbeta med andra.

Övrig information
* Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Cushman & Wakefield.

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, administration, orderhantering, kundtjänst, kundsupport, receptionist, support, deltid, stockholm, kontorsassistent
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.