Administratör / Backoffice / Kundsupport till Företagsbostäder

Administratör / Backoffice / Kundsupport till Företagsbostäder

Har du erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter i en kundorienterad roll och trivs i en dynamisk miljö? Hos Företagsbostäder erbjuds du en bred och varierad roll där du får ta stort ansvar för ditt eget arbete.

Om företagetFöretagsbostäder Sverige AB är ett ständigt växande företag som hyr ut lägenheter till Näringslivet med 25 års erfarenhet i branschen. För närvarande har de över 2500 möblerade lägenheter i Stockholm, Linköping, Göteborg, Helsingborg, Lund och Malmö. Företagsbostäders ambition är att vara marknadsledande som leverantör av möblerade lägenheter till näringslivet.

ArbetsuppgifterSom administratör/kundsupport hos Företagsbostäder är ditt huvudsakliga ansvarsområde att supportera och stötta kunderna i olika ärenden. Du arbetar med att ta emot felanmälningar per mail och telefon samt registrera dessa i företagets datorsystem. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av nyckelkoder, ansvar och uppdatering i informationsportalen och sammanställning av förvaltningslistor. Vidare ansvarar du för planeringen av de dagliga service-ärendena för uteförvaltningen och du har daglig kontakt med fastighetsvärdar och externa företag.

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Några års erfarenhet i liknande roll där du arbetat kundorienterat
  • God dator- och systemvana
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • B-körkort (manuell växellåda)
För att lyckas i rollen ser vi att du är van att ha flera bollar i luften samt att du är strukturerad i ditt arbetssätt. Då du arbetar nära dina kollegor är det viktigt med en god samarbetsförmåga samt att du är driven och bidrar med positiv energi. Vidare brinner du för att ge god service och är kommunikativ. Då företaget befinner sig i en förändrings- och tillväxtfas ser vi att du trivs i en dynamisk och föränderlig miljö.

Övrig information
* Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Företagsbostäder har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Företagsbostäder en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, backoffice, heltid, stockholm, företagsbostäder, admin, backoffice, kundsupport, kundservice, service, felanmälningar, bostäder, fastigheter, support
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.