Receptionist i Liljeholmen

Receptionist i Liljeholmen

Är du serviceorienterad och vill jobba med varierande arbetsuppgifter? Är du social och vill mäta nya människor varje dag? Då har vi nästa uppdrag för dig! Vi söker en receptionist till vår kund Brandskyddsföreningen i Liljeholmen. Som receptionist på Brandskyddsföreningen är du ansiktet utåt för besökare. Din roll är mycket viktig för kundens verksamhet - en verksamhet som präglas av engagemang, förtroende och ambition att stärka deras vision om ett brandsäkrare Sverige. För att vara aktuell i för denna spännande tjänst krävs att du har cirka 2 års arbetslivserfarenhet av liknande roller och avklarad gymnasieutbildning. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Omfattning:
Heltid. Start 2018-12-01 med uppdragslängde till och med 2019-02-28, med stor chans till förlängning alternativ övertag av kund för rätt person. Arbetstid är dagtid på vardagar med viss schemaläggning mellan 7:30 och 17:30.

Arbetsbeskrivning

I din roll som receptionist kommer du tillsammans med en kollega bemanna receptionen.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Ta emot besökare och kursdeltagare och ser till att de känner sig välkomna och får en bra upplevelse.
  • Beställa kontors- och förbrukningsmaterial, sköta posthantering, vara kontaktyta mot våra externa partners, tjänsteleverantörer, fastighetsskötare etc.
  • Ansvarig för förberedelser inför kurser och möten
  • Administrativa arbetsuppgifter, såsom uppföljning av obetalade fakturor och orderhantering.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Kvalifikationer

Här behöver du:
  • 2 års erfarenhet av liknande roller, gärna från utbildningsverksamhet.
  • Avklarad gymnasieutbildning.
  • Goda kunskaper i Officepaket.
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Vi ligger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du serviceinriktad och brinner för att ge bästa möjliga service till besökare, kunder och kollegor. Du är även självständigt, lösningsfokuserat och tar egna initiativ. Dessutom är du driven och ansvarsfull. Låter det här som du? Då kommer du vara en väldigt uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag:
2018-12-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För

information:
Marica Blomqvist, marica.blomqvist@randstad.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 1 dec (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.