Learning Coordinator till spännande bolag

Learning Coordinator till spännande bolag

Bonava växer och vi söker nu en Learning Coordinator till Bonava Academy. I rollen kommer du att koordinera och administrera utbildningar för Bonavas medarbetare världen över.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som learning coordinator kommer du att ansvara för koordinering och administrering av interna och externa utbildningar för Bonavas medarbetare i de olika länderna. Exempel på arbetsuppgifter är:
  • Ansvara för kontakt med utbildningsleverantörer och boka in deltagare, stämma av närvaro, förmedla information med mera.
  • Dokumentation och arkivering av genomförda utbildningar, certifikat med mera.
  • Koordinera och boka lokaler och måltider för interna utbildningar
  • Hantera mailinkorgen med frågor från medarbetare och kursdeltagare
Det är viktigt att du är bekväm att kommunicera på både svenska och engelska. Tjänsten är på heltid och beräknas starta i augusti och pågå i 6 månader. Det förekommer en del resor, främst till Bonavas kontor i norden. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning samt fortsatta utvecklingsmöjligheter inom Bonava.

Din profil

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom HR eller motsvarande. Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är duktig på att hantera flera olika uppgifter parallellt. Du har tålamod att arbeta med rutinbaserade arbetsuppgifter och är noggrann och analytisk, samtidigt som du är en flexibel och effektiv problemlösare som är duktig på att prioritera. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, det är meriterande om du talar och/eller förstår finska.

Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Studentwork och arbeta som konsult hos Bonava. Vi tillämpar en löpande rekryteringsprocess och välkomnar din ansökan redan idag.

Om oss

Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och utexaminerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet.

Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning/marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 29 aug (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bonava är en av de ledande bostadsutvecklarna i norra Europa. Bonava har sitt ursprung i NCC och har skapat hem och områden sedan 1930-talet. Idag har Bonava 1 700 anställda med verksamhet i Sverige, Tyskland, Finland, Danmark, Norge, Sankt Petersburg, Estland och Lettland.
Huvudkontoret ligger i Stockholm, vid Lindhagensplan. Bonava har ett stort kundfokus och passion för att skapa hem och levande miljöer - Join our journey.