Bavaria söker Office Manager/assistent till ledning! (vikariat)

Bavaria söker Office Manager/assistent till ledning! (vikariat)

Vi söker dig som har ett par års erfarenhet från en Office Manager-roll eller liknande med viss erfarenhet av protokollförande, och som vill ta nästa steg i karriären. Vi erbjuder en bred tjänst med varierande uppgifter, där du spelar en viktig roll i att tillse en väl fungerande arbetsplats. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss?

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter

Som Office Manager kommer du att arbeta brett och varierat med fokus på att vara ett administrativt stöd till ledning och övriga centrala funktioner. Huvudsakliga ansvarsområden omfattar;
  • Planering, agenda (med VD) och protokollförande av ledningsgruppsmöten, inklusive framtagande av presentationsmaterial till styrelse-, ledningsgrupp- och övriga företagsmöten.
  • Ansvarig för övergripande kontorsadministration & hantering, från inköp av kontorsmaterial till framtagande av mötesunderlag.
  • Eventansvarig för internkonferenser, samt möteskoordinering i form av kalenderplanering samt beställning och uppdukning av förtäring.
  • Framtagande av rapportunderlag till koncernledning samt intern rapportering.
  • Projektledare och administrativt stöd till olika förändringsarbeten / projekt som drivs över tid.
  • Administration av leverantörsavtal och avtalssystem.
  • Gruppresebokningar samt hantering av tillhörande reseadministration.
Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med möjlighet till förlängning och du rapporterar till CFO.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

För att lyckas i rollen och uppnå ett gott samarbete med andra ser vi att du har en stark ansvarskänsla samt en vilja till att få verksamheten att fungera, kopplat till detta ligger tonvikten på att vara relationsskapande med god planeringsförmåga. Du är social med en mycket hög servicekänsla vilket visar sig i din förmåga att skapa bra och hållbara relationer med leverantörer och kollegor. Vidare ser vi att du är kommunikativ givet de många olika kontaktytor som du kommer ha i rollen, internt såväl som externt. Du är strukturerad och detaljorienterad och behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift samt har mycket goda kunskaper i MS Office och Outlook.

Vi kan erbjuda dig

Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas, och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder;
  • En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter.
  • Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna.
  • Kontinuerlig och utveckling i rollen och inom organisationen.
  • Personalförmåner i form av bl.a. förskottssemester, friskvårdbidrag, personalrabatter.
Ansökan

Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande.

Ansök redan idag via länken nedan eftersom urval sker löpande, dock senast den 13 december 2020. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta CFO Anna Ståhle, anna.stahle@bavariabil.se, 0709 922 10 21.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Office manager / Ledningsassistent / Administrativ assistent / VD-assistent

Om Bavaria
Bavaria startades upp i Norge för 24 år sedan med en vision att förändra kundbemötandet i branschen. Grundarna ville mötas av entusiastiska och engagerade säljare, servicemottagare och mekaniker. De förväntade sig mer än vad som erbjöds. Mycket mer. Därför grundade de Bavaria.

Idag är Bavaria en av Nordens ledande återförsäljare av premiumvarumärkena BMW och MINI. Vår värdegrund genomsyrar hela vår verksamhet; att skapa unika kundupplevelser, att vara märkbart bättre och leda utvecklingen inom branschen. Vi tror att vi bäst kommer dit genom ödmjukhet, respekt, ärlighet och genom att vara nytänkande. Och det blir bara möjligt att uppnå genom engagerade medarbetare. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss?

Bavaria är en del av Hedin Bil-koncernen som är ett familjeföretag grundat 1985 under namnet Hedin Bil. Hedin Bil är en av de största bilåterförsäljarna i Norden med 2 700 medarbetare. I.A. Hedin Bil driver sin verksamhet på 100 bilanläggningar i Sverige, Norge och Belgien och är återförsäljare för 28 bilmärken. Läs mer om oss på www.bavariabil.se.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Kontorschef
Typ av anställning Vikariat
Rekrytering hanteras av Bavaria Stockholm Bil AB
Hemsida http://www.bavariastockholm.se/
Sista ansökningsdag 13 dec 2020 (14 dagar kvar)