Office Coordinator till advokatbyrå

Office Coordinator till advokatbyrå

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Kontorstider

Ort: Stockholm

Startdatum: Omgående

Anställningsform: Direktrekrytering

Din framtida arbetsplats:

Nu söker vi en Office Coordinator till vår kund som är en av Sveriges högst rankade advokatbyråer inom affärsjuridik. Det är en modern advokatbyrå i framkant på både den svenska och internationellt marknaden. Målet är att bli den bästa möjliga juridiska partnern och att vara flexibla, snabbfotade och lyhörda. Kontoret är beläget i attraktiva lokaler i centrala Stockholm.

Utveckling, resultat och glädje är i fokus och du kommer att få arbeta med drivna och engagerade kollegor. Ett hållbart arbetsliv, trivsel och samarbete är något som värderas högt på företaget. Du kommer att få en arbetsgivare som har mycket goda förmåner och som tar hand om sina medarbetare.

DIN ROLL:

Som Office Coordinator så är du företagets ansikte utåt. Tillsammans med dina kollegor i teamet så ansvarar ni för att både kunder och medarbetare får ett trevligt och proffesionellt bemötande samt service i toppklass. Du kommer att arbeta både självständigt och i team samt ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer främst att ansvara för receptionen men även hjälpa till med konferensavdelningen.

Som Office Coordinator kommer du arbeta med exempelvis:
  • Ta emot besökare
  • Svara på inkommande samtal och mail
  • Beställningar av luncher och fika
  • Boka möten
  • Förbereda inför möten, konferenser och event
  • Se till att det är snyggt och rent i lokalerna samt diskplock
  • Påfyllning av mat och dryck
  • Posthantering och ta emot bud
VEM ÄR DU?

Som person är du social, trygg och lojal. Du är lyhörd och har en mycket god känsla för högklassig service. Du har ett positivt och professionellt bemötande samt är lösningsorienterad och handelskraftig. Vidare så har du ett öga för detaljer, tar egna initiativ och arbetar strukturerat. Du är även flexibel och kan arbeta både självständigt och i team.
  • Du har erfarenhet från servicebranschen
  • Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter
  • Du kan uttrycka dig mycket väl på svenska i både tal och skrift
  • Du är lättlärd och har god systemvana
ÖVRIG INFORMATION
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 23 okt 2022 (22 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.