Koordinator till Operations på Bankomat

Koordinator till Operations på Bankomat

Är du serviceinriktad och en stjärna på Excel? Bankomat, söker omgående en koordinator till Operations i Stockholm!

Sveriges ledande aktör inom kontanthantering, Bankomat, behöver förstärkning då en kollega går på föräldraledighet. Du kommer vara en av våra specialister inom kontantflöde. Låter det spännande? Välkommen in med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Kontanternas framtid engagerar många och nu får du möjligheten att stärka upp ytterligare på detta område från kontoret i centrala Stockholm. Som specialist inom kontaktflöde ansvarar du för många av de dagliga arbetsuppgifterna som har med driften av kontantautomater och depåer att göra i hela Sverige. Du kommer även att stötta teamet som jobbar med Drift och Support vid behov. Du kommer få en varierad och bred roll med många kontaktytor och utveckla en hög kunskap inom området. Du blir en del av ett starkt och tight team som är en central del av verksamheten på Bankomat.
Utöver en spännande roll hos vår kund blir du också en del av TNGs konsultnätverk. Jobbet kommer att börja med en anställning på 12 månader med möjligheter till förlängning.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som medarbetare på Operations kommer du att:
  • Hantera beställningar, avstämningar, reklamationer och fakturahantering rörande kontantflödeshanteringen inom ATM- och depåtjänsterna
  • Analysera, beräkna och göra prognoser gällande kontantvolymer för att optimera och få verksamheten så kostnadseffektiv som möjligt. Mycket av arbetet sker i Excel varvid goda kunskaper inom detta behövs
  • Hantera inkommande samtal och mail från kunder, leverantörer samt vara intern support i kontantfrågor
Rollen innebär också

Som medarbetare på Operations arbetar du med att säkerställa driften av våra tjänster och har många kontaktytor internt. Rollen är varierad med både återkommande dagliga arbetsuppgifter och uppgifter av mer komplex karaktär som kräver både analys och utredning. Sammantaget ställer det höga krav på flexibilitet och noggrannhet.
Jobbet planeras starta relativt omgående och du kommer att jobba i en grupp om ca 10 personer i fina lokaler mitt i centrala Stockholm.

VEM ÄR DU?

Du som söker har förmodligen en högskoleutbildning eller erfarenhet av liknade arbetsuppgifter. Det är en fördel om du arbetat inom kontanthantering och/eller kundsupport från ATM- eller kortbranschen. Du har ett par års arbetslivserfarenhet och tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mail. Du är analytiskt lagd och har god vana av att arbeta i Excel med uträkningar och framförallt med prognoser och budgetar. Som person är du noggrann, strukturerad och serviceorienterad. Du gillar att ha ett helhetsperspektiv och kommer gärna med initiativ för att utveckla befintliga arbetsprocesser som kan förbättra och bidra till verksamheten i stort.
Då du har daglig kontakt med både kunder och intern personal behövs en god kommunikationsförmåga och det är viktigt att alltid hålla en hög servicenivå, ha integritet och kunna arbeta under sekretess. Du behöver vara analytisk och ha lätt för att se sammanhang och utläsa mönster. Även om du arbetar i ett team kommer du jobba självständigt med dina ärenden och beslut.
Då rollen innefattar mycket kommunikation behöver du kunna uttrycka dig väl i svenska, i både tal och skrift.

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson Cilla Lennér
Telefon 0736790621
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida https://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 8 feb 2020 (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/