Fastighetsskötare med erfarenhet sökes

Fastighetsskötare med erfarenhet sökes

Om tjänsten

Vår kund, Bewe fastighetsservice, är ett litet företag med stora visioner som arbetar inom fastighetsskötsel och energieffektivisering. Företaget är under tillväxt, då deras ambition är att expandera. För Bewes räkning söker vi nu dig som vill jobba som fastighetsskötare. Du kommer att arbeta som fastighetsskötare i bostadshus i innerstan mestadels. Arbetstider: måndag-fredag 07.30-16.30. Man utgår från kontoret på Södermalm.

För rätt person finns det goda möjligheter till fortsatt anställning hos vår kund.

Din profil

Vårt krav är att du har tidigare erfarenhet av arbete som fastighetsskötare.
Det är mycket meriterande om du besitter djupare kunskaper inom VVS, styr- och reglerteknik eller el. Det är värdefullt om du har någon erfarenhet av trädgårdsarbete eller om du har någon slags fastighetsskötarutbildning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter är tillsyn och skötsel samt underhåll på ett flertal fastigheter. I dina arbetsuppgifter ingår även visst arbete utomhus samt administration i form av rapportering.

Du skall ha minst körkort B och det är viktigt att du är van vid ambulerande service och kan hantera Stockholmstrafiken.

Vidare är du ansvarstagande, driven och tilltalas av att jobba i ett serviceyrke som ställer krav på flexibilitet, samarbetsförmåga och serviceanda. Du ska kunna arbeta självständigt såväl som i grupp. Tjänsten kräver datorvana

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Louisa Björklund
Telefon 0734205513
Område Stockholms stad
Yrkesroll Fastighet, Fastighetsskötare
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Arena Personal
Sista ansökningsdag 30 sept 2019 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.