Administratörer sökes till längre uppdrag vid Gärdet

Administratörer sökes till längre uppdrag vid Gärdet

Om tjänsten

Är du en serviceinriktad person med en god administrativ ådra? Vill du arbeta på en större verksamhet inom den offentliga sektorn? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig!

Vi söker nu två stycken administratörer till vår kund som är belägen på Gärdet. Tjänsterna är på heltid och under kontorstid på vardagar. Uppdragen startar den 1/2 2019 och pågår till en början till den 30/6 2019, med eventuell möjlighet till förlängning. Du blir anställd som konsult hos oss på Arena Personal, men har din arbetsplats hos vår kund.

Som administratör hanterar du diverse administrativa uppgifter och agerar som ett operativt stöd för den verksamhet där du arbetar. Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara att uppdatera och registrera i företagets interna system, sammanställa material eller följa upp ärenden. Du kommer arbeta en hel del i Excel och förväntas därför vara bekväm med detta och dess funktioner.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta att:
  • dokumentation och ärendehantering
  • registrering i IT-system
  • linjeadministration
  • administrativt stöd vid möten
Din profil

För att lyckas i rollen är din administrativa förmåga oerhört viktig och du ska ha en stark känsla för ordning och struktur.

Övriga krav som ställs:
  • Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
  • Minst ett års erfarenhet av arbete inom administration
  • Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
  • God datorvana, framförallt Excel och Sharepoint
  • Svenskt medborgarskap
Tidigare erfarenhet av arbete i SharePoint är meriterande.

För att passa in i verksamheten bör du som person vara öppen, positiv och lösningsorienterad. Du är självständig i ditt arbete och har en förmåga att arbeta strukturerat och kan prioritera bland de ärenden som kommer in. Därtill är det av stor betydelse att du är serviceminded gentemot dina kollegor. Självklart vet du också vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.

Intervjuer sker löpande där säkerhetssamtal kommer att genomföras.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!

Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 20 jan (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.