Löneadministratör sökes för ett långtidsvikariat internt hos Arena Personal i Lindhagen, Kungsholmen

Löneadministratör sökes för ett långtidsvikariat internt hos Arena Personal i Lindhagen, Kungsholmen

Om tjänsten

Arena Personal söker nu efter en erfaren löneadministratör för ett vikariat på minst 1 år framåt. Du kommer att arbeta med dina kollegor i ljusa och moderna lokaler i Lindhagen. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna kommer vara under kontorstider måndag till fredag. Du kommer själv kunna påverka hur ditt schema kommer att se ut.
Tjänsten skall tillträdas snarast och påbörjas med en introduktion på ca 1-2 veckor.

Som löneadministratör kommer du huvudsakligen arbeta med lönehantering, både för tjänstemän och LO-anställda. I rollen ingår även fakturering, hantera kundinbetalningar samt att göra avstämningar. Det är viktigt att du ser dig som en del i teamet och på ett prestigelöst sätt deltar i avdelningens arbete.

Din profil

Vi söker dig som har arbetat några år med lönehantering och är van vid varierande självständiga arbetsuppgifter inom ekonomiadministration.
Vi tror att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom löneadministration.
Som person är du serviceinriktad, prestigelös, ansvarsfull, noggrann, strukturerad och kan med lätthet växla mellan olika arbetsuppgifter.
Ditt arbete kommer att ske i nära samarbete med övriga medarbetare på ekonomiavdelningen samt inom Arenakoncernen. Vi tror att du därför har lätt för att samarbeta och kommunicera.
Erfarenhet av Hogia lön och Intelliplan är meriterande.
Du har mycket goda kunskaper i Office paketet och behärskar det svenska språket på en god nivå.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningdag, så skynda med att skicka in din ansökan!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll HR & Personal, Löner & Förmåner
Typ av anställning Heltid, Vikariat
Sista ansökningsdag 28 juni 2019 (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.