Orderadministratör till teknikföretag i Kungens Kurva

Orderadministratör till teknikföretag i Kungens Kurva

Till vår kund söker vi en strukturerad och social orderadministratör som tycker om att arbeta i en varierad administrativ tjänst.

Arbetsuppgifter

Som orderadministratör får du en bred roll som erbjuder stor variation med ansvar för order- och leveransprocessen samt alla frågor från kunder.

Arbetsuppgifterna kommer till exempel att innebära att:
  • Ta emot inkommande beställningar
  • Registrera order i affärssystemet
  • Lägga beställning mot leverantör
  • Övervaka leverans
  • Diverse logistik och lagerhantering
Företaget är återförsäljare av produkter och utrustning inom elteknikbranschen. På företaget arbetar 8 medarbetare och kontoret är beläget mitt i Kungens Kurva. Du måste tycka om att arbeta både brett och självständigt då du sitter på ett mindre kontor och är ensam ansvarig för order-, leverans - och logistikfrågor.

Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen är att du har en gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration. Du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom order, logiskt eller kundservice. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Pyramid.
  • Goda kunskaper i excel är ett krav
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav
Personliga egenskaper

För att trivas i rollen tror vi att du gillar ordning och reda. Du uppskattar rak och tydlig kommunikation. Som person är du social, glad och positiv. Du har god samarbetsförmåga och bidrar till ett bra samarbetsklimat i gruppen. Du bör vara en flexibel och prestigelös person som kan hjälpa till där det behövs.

Mer om tjänsten:
  • Tillsättning: under oktober månad
  • Omfattning: heltid
  • Placering: Kungens Kurva
  • Uppdragstyp: minst 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunderna önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Försäljning, Säljsupport
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 8 nov 2019 (21 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Andara är specialiserade på konsultuthyrning och rekrytering till stora och medelstora företag i Stockholms Län. Vi är inriktade på personal inom Administration/Service, Ekonomi, HR/Lön, Marknad och IT.