Ekonomiassistent med erfarenhet av lönehantering till trevligt företag i City

Ekonomiassistent med erfarenhet av lönehantering till trevligt företag i City

Företagets affärsidé är att förse marknaden med kvalificerade IT-konsulter utifrån kriterierna leveranssäkerhet, kvalitet, tillgänglighet, kunskap och service. Flexibilitet, lyhördhet och vårdande av relationer är nyckelord. Vår kund sätter en ära i att vara innovativa inom branschen och arbetar aktivt med att förvalta deras arv och tradition samtidigt som de utvecklar sig själva och branschen. Nu söker vi en ekonomiassistent/löneadministratör till huvudkontoret som sitter i fina lokaler centralt i Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

På företagets huvudkontor arbetar cirka 60 personer i en härlig kultur. För deras räkning söker vi nu en ny kollega. I rollen som löneadministratör kommer dina främsta arbetsuppgifter att bestå av:
  • Ansvara för de anställdas löner, vilket rör sig om cirka 100 anställda.
  • Utläggsredovisning
  • Hantera tidsregistrering
  • Leverantörsreskontra
  • Löpande bokföring
  • Betalningar
  • Avstämningar
DIN PROFIL

Vi söker dig som har erfarenhet av lönehantering sedan tidigare och som är en fena på administration. Som person ser vi att du är ansvarstagande, positiv, prestigelös samt en problemlösare. Du bör även se dig själv som kommunikativ då du i denna roll kommer att ha mycket kontakt med både kollegor och leverantörer.

Mer om tjänsten
  • Tillsättning: omgående - eller så snart som möjligt
  • Omfattning: heltid
  • Placering: centralt i Stockholms city
  • Uppdragstyp: minst 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden efter 6 månader önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Svante Norin på svante.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent, HR & Personal, Löner & Förmåner
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 31 okt 2019 (15 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Andara är specialiserade på konsultuthyrning och rekrytering till stora och medelstora företag i Stockholms Län. Vi är inriktade på personal inom Administration/Service, Ekonomi, HR/Lön, Marknad och IT.