Supply Planner till Mondelez

Supply Planner till Mondelez

Om tjänsten

Som Supply Planner kommer du, i samarbete med det centrala leverantörsteamet, säkra tillgången på produkter enligt uppsatta processer, förordningar och regler i syfte att nå planerade leveranser.
Du kommer att hantera kommunikation avseende försörjningsrisker och granska åldrande produkter för att säkerställa åtgärder samt minska och undvika avfall.

Vidare kommer du att granska CoPacks-produktionsplaner/PO:s avseende material.

I din roll som Supply Planner kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Säkerställa tillgänglighet av Mondelez produkter
  • Identifiera och hantera risker
  • Kontinuerlig dialog med interna och externa parter
Tjänsten som Supply Planner är ett konsultuppdrag med start i Juni. Uppdraget pågår till och med Augusti med chans till förlängning. Placering är på Mondelez i Upplands Väsby.

Om dig

Vi söker dig med tidigare arbetslivserfarenhet inom logistik och inköp. Då arbetet innebär många tvärfunktionella och internationella kontakter ställer det höga krav på social kompetens samt kommunikationsförmåga. Din analytiska förmåga kommer att komma väl till pass och ditt strukturerade arbetssätt kommer att vara en stor tillgång.

Vidare är du van att arbeta i ett högt temp mot uppsatta mål, utan att göra avkall på service, kvalitet och leverans.

Viktigt för tjänsten är:
  • Analytisk förmåga
  • Kunskaper inom SAP
  • Obehindrat kunna kommunicera på engelska, både i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Mondelez

Mondelez International, Inc., är en amerikansk multinationell livsmedelskoncern inom bland annat konfektyr, mejeriprodukter och livsmedel.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anders Linden på anders.linden@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Supply, Plannerare, Logistik, Inköp, FMCG
Mer info
Kontaktperson Anders Lindén
Telefon 0859898383
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Säsongsjobb, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 15 maj 2021 (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.