Sales Operations Administrator till kund på Södermalm

Sales Operations Administrator till kund på Södermalm

Som Sales Operations Administrator kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta med att stödja säljteamet med kundstatistik och försäljniingsrapporter. Du kommer även få hantera bonusunderlag samt stödja det interna teamet i relevanta analyser, både till kunder och säljteamet.

Kontoret ligger i Södermalm och du kommer huvudsakligen att arbeta på plats, med visst utrymme för arbete på distans.

I din roll som Sales Operations Administrator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Hantera bonusunderlag, statistik och rapporter
  • Stödja det interna säljteamet
  • Stödja kunder i relevanta analyser
  • Övriga administrativa uppgifter
Tjänsten som Sales Operations Administrator är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller fram till januari med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och säljsupport. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ordermottagning/orderläggning ser vi det som meriterande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggran i ditt arbetssätt.

Viktigt för tjänsten är:
  • Erfarenhet inom administration/säljsupport
  • Gymnasieutbildning
  • Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
  • Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
  • Meriterande om du har någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller supply chain
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 21 okt 2022 (21 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.