Om tjänstenSom Reklamationshanterare kommer du att arbeta i kundens logistikavdelning. I rollen ansvarar du bland annat för att registrera kundreklamationer, initiera ärendet mot leverantörerna, löpande följa upp och hålla kunden uppdaterad gällande ärendet, hantera beställning av eventuell ersättningsleverans, ta fram reklamationsrapporter, fysiskt hantera godset som kommer in och skall gå ut samt avsluta ärendet.
Tjänsten är på heltid, måndag-fredag, 08:00-16:45 och har två lokaliseringar, Gnesta och Stockholm. Arbetet kan utföras på bägge orterna men initialt i Gnesta!
I din roll som Reklamationshanterare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Hantera kundreklamationer från start till avslut
- Ta fram reklamationsrapporter
- Hantera godset som kommer in och skall gå ut
- Ha tät kontakt med leverantörer och kunder
Tjänsten som Reklamationshanterare är ett konsultuppdrag med start omgående och kommer att pågå i tre månader med chans till förlängning.
Om digVi söker dig som har en god administrativ förmåga som möjliggör att hålla i många ärenden parallellt. Du ska ha en ett driv och förmågan att arbeta självständigt. Det är viktigt att du har ett administrativt ordningssinne. Ett krav för tjänsten är att du innehar teknisk kompetens inom elektronik.
Som person är du ordningsam, kommunikativ och social.
Viktigt för tjänsten:- Relevant erfarenhet
- Innehar teknisk kompetens inom elektronik
- Administrativt ordningssinne
KontaktuppgifterHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Athina Bagiopoulou via Adecco 010 - 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!