Receptionist till ApoEx på 75 %!

Receptionist till ApoEx på 75 %!

Tycker du om att möta nya människor, ge den bästa servicen samt vara spindeln i nätet? Vill du arbeta 75% och är redo för nästa utmaning? Då har vi på Adecco uppdraget för dig hos vår kund ApoEx som är en innovativ helhetsleverantör inom hälsa och sjukvård med placering på huvudkontoret i Hammarby Sjöstad!

Om jobbet
I rollen som Receptionist kommer du att vara ApoEx ansikte utåt. Din sociala kompetens kommer att komma väl till pass då du kommer att välkomna företagets besökare, ansvara för receptionen, sköta enklare administration och viss fakturahantering. I arbetsuppgifter ingår även att hantera diverse inköp, vara behjälplig vid konferenser, sköta posthanteringen samt se till att lokalerna och konferensrum ser fina och fräscha ut. Du kommer också att vara den som har ansvaret för att samordna företagets fredagsfrukostar och andra gemensamma personalaktiviteter.

Tjänsten är på 75% och arbetstiderna är förlagda måndag-torsdag 08.30-15.00, fredag 08.00-14.30.

Om dig
Har du erfarenhet av serviceyrket kommer du att känna dig hemma på detta uppdrag. Vi tror att du är en öppen och glad person som brinner för service och som inte är rädd för att hugga i där det behövs samt har vana att självständigt prioritera uppgifter. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och i skrift, och van datoranvändare. Du har ett lösningsfokuserat och uppgiftsorienterat tillvägagångssätt i ditt arbete, är ansvarstagande, noggrann och har ett öga för detaljer. Du trivs i mötet med nya människor och har alltid en positiv inställning till ditt arbete! Körkort B är meriterande.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.


Om anställningen

Tjänsten som receptionist på 75% är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader, med stora möjligheter till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.


Om ansökan

Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.


Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Leila Mekidiche på tel:08 - 598 981 58 alternativt via vår växel på tel:08-100 500

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel:08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!


Sökord

Receptionist, Service, 75%, Adecco, Ambulerande, Stockholm, Reception, Kontor, Telefonist
Mer info
Kontaktperson Leila Mekidiche
Telefon 08-598 981 58
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 21 feb (29 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.