Operation coordinator till Bring på Bromma flygplats

Operation coordinator till Bring på Bromma flygplats

Söker ett arbete där du får kombinera fysiskt arbete med administrativa sysslor? Brinner du för kundservice och är en god kommunikatör? Då kan uppdraget som operation coordinator hos Bring på Bromma flygplats vara just för dig!

Om tjänsten
Du kommer få arbeta med operativa, fysiska och administrativa sysslor som genomsyras av hög service och stort kundfokus. I tjänsten som operation coordinator kommer du att ta emot inkommande gods, etikettera, lasta om och koordinera dessa samtidigt som arbetet innefattar administrativa arbetsuppgifter såsom fakturering, tilläggsdebitering, avvikelserapportering, prisberäkningar samt övriga administrativa uppgifter. Tjänstens huvudsakliga fokus kommer att ligga på kontakt med kunder, både företag och privatpersoner, via telefon och mail.

Arbetstiderna är förlagda varannan vecka måndag-fredag 06:30-14:30 samt varannan vecka måndag-fredag14:00-22:00.

Bring kommer att bistå med utbildning som rötgenoperatör, vilket krävs för tjänsten.

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader, med möjligheter till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har god datorvana och som talar såväl svenska som engelska obehindrat. Du är serviceminded, kommunikativ och har lätt för att bygga relationer. Vi söker dig som är lösningsorienterad och har god förmåga att arbeta strukturerat i en händelserik miljö. Vi värnar om en långsiktig relation och ser därför att du gärna är i början av dina studier. Ett stort plus om du har erfarenhet av annat arbete på Bromma flygplats eller på Arlanda.

Bromma flygplats är ett säkerhetsklassat område och därför kommer du att registerkontrolleras enligt Transportstyrelsens bestämmelser. Detta innebär att du måste lämna in bevis på vad du har varit sysselsatt med de senaste fem åren, i form av till exempel studieintyg eller arbetsintyg.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Leila Mekidiche på tel: 08-598 981 58.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Operation coordinator, Godsmottagare, Godshanterare, Röntgenoperatör, Terminalarbetare, Bromma flygplats, Kundtjänstmedarbetare
Mer info
Kontaktperson Leila Mekidiche
Telefon 08-598 981 58
Område Stockholms stad
Yrkesroll Transport & Logistik
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 24 nov 2019 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.