Operation coordinator till Bring på Bromma flygplats

Operation coordinator till Bring på Bromma flygplats

Är du i början av dina studier och söker ett sommarjobb där du får kombinera fysiskt arbete med administrativa sysslor? Brinner du för kundservice och är en god kommunikatör och vill arbeta från mitten av juni till mitten av augusti? Då kan uppdraget som operation coordinator hos Bring på Bromma flygplats vara just för dig!


Om tjänsten

Du kommer få arbeta med operativa, fysiska och administrativa sysslor som genomsyras av hög service och stort kundfokus. I tjänsten som operation coordinator kommer du att ta emot inkommande gods, etikettera, lasta om och koordinera dessa samtidigt som arbetet innefattar administrativa arbetsuppgifter såsom fakturering, tilläggsdebitering, avvikelserapportering, prisberäkningar samt övriga administrativa uppgifter. Tjänstens huvudsakliga fokus kommer att ligga på kontakt med kunder, både företag och privatpersoner, via telefon och mail.

Arbetstiderna är förlagda varannan vecka måndag-fredag 06:30-14:30 samt varannan vecka måndag-fredag14:00-22:00.

Bring kommer att bistå med utbildning som rötgenoperatör, vilket krävs för tjänsten. Detta förutsätter att du finns tillgänglig 27/5 - 29-/5.

Om dig
Vi söker dig som har god datorvana och som talar såväl svenska som engelska obehindrat. Du är serviceminded, kommunikativ och har lätt för att bygga relationer. Vi söker dig som är lösningsorienterad och har god förmåga att arbeta strukturerat i en händelserik miljö. Vi värnar om en långsiktig relation och ser därför att du gärna är i början av dina studier. Ett stort plus om du har erfarenhet av annat arbete på Bromma flygplats eller på Arlanda.

Bromma flygplats är ett säkerhetsklassat område och därför kommer du att registerkontrolleras enligt Transportstyrelsens bestämmelser. Detta innebär att du måste lämna in bevis på vad du har varit sysselsatt med de senaste fem åren, i form av till exempel studieintyg eller arbetsintyg.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i mitten av juni och sträcker sig till mitten av augusti. Du kommer att vara anställd i Adecco Student AB och arbeta hos vår kund, Bring på Bromma flygplats.

Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.
Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Leila Mekidiche på tel: 08-598 981 58.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Operation coordinator, Godsmottagare, Godshanterare, Röntgenoperatör, Terminalarbetare, Bromma flygplats, Kundtjänstmedarbetare
Mer info
Kontaktperson Leila Mekidiche
Telefon 08-598 981 58
Område Stockholms stad
Yrkesroll Transport & Logistik
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Säsongsjobb, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 6 apr (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.