Office Coordinator till investmentbolaget MVI

Office Coordinator till investmentbolaget MVI

Om tjänsten
Som Office Coordinator är du teamets viktigaste funktion när det kommer till att ha ordning och reda på kontoret. Rollen är framtagen för att supportera vid administrativa uppgifter, se till att kontoret är rent och snyggt samt att gäster och besökare känner sig sedda och välkomnande.

Kontoret bjuder på en dynamisk arbetsmiljö och där du ena dagen planerar och koordinerar möten och konferenser och andra dagen hjälper till att uppdatera och publicera på webb/hemsida eller assisterar en partner med en administrativ uppgift. MVI har kontor i centrala Stockholm och du öppnar kontoret 08:30 helgfria måndagar-fredagar. Du erbjuds även att följa med företaget på tjänsteresor inom och utanför Sverige.

I din roll som Office Koordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Ansvarig över kontorsmiljö och eventuella inköp som berör kontoret
  • Tar emot besökare och skapar trivsel genom god service
  • Assisterar partners löpande med bokningar och enklare administration
  • Koordinerar kundevenemang, möten och konferenser
  • Ta emot inkommande samtal, hanterar post och säkerställer att information förmedlas vidare till partners
  • Hanterar utskick
  • Uppdaterarar information/publicera på hemsida
Tjänsten skall tillsättas omgående och urval sker löpande.

Om dig
Vi söker dig som långsiktigt vill arbeta med en serviceinriktad kontorstjänst där du på daglig basis får ansvara för trivsel och support till MVI besökare och partners. Du kommer att arbeta tillsammans med ett mindre team som spenderar mycket tid ute bland kunder och kollegor och det är viktigt att du är van eller trivs med att arbeta självständigt.

Som person är du initiativtagande och samvetsgrann, det går att lita på att du gör ditt jobb. Du ställer frågor om det är något du inte förstår och du söker efter nya vägar för att förenkla ditt arbete och lära dig mer om verksamheten för att utveckla tjänsten på sikt.

Viktigt för tjänsten är:
  • God datorvana (Office365), även meriterande om du behärskar Wordpress
  • Kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
  • Vill arbeta i en serviceorienterad funktion där fokus är på att supportera verksamhetens behov
Om MVI
MVI investerar i mindre bolag som är lönsamma och har stor tillväxtpotential. Vi vill samarbeta med grundare och ledning för att växa bolaget på bästa sätt Vi vet vad det handlar om; vi har själva varit entreprenörer i tolv år. Vi förstår hur mycket passion, energi, tid, risk och uthållighet som behövs, hur ensamt det kan kännas och hur mycket som står på spel. Vi vet också att tillväxt handlar om så mycket mer än slutresultatet. Det är ett sätt att vara och tänka som gör att du kan se möjligheter och väljer att agera, och det handlar om att utveckla människor, för de gör bolaget till vad det är

Som private equity-bolag är vi en del av finansbranschen och arbetar i en miljö med högt tempo som kräver hög integritet och diskretion. Vår vardag innehåller korta tidsfrister och många parallella projekt.

Ansvaret som MVI har gentemot investerarna och som möjliggör våra förvärv upptar en stor del av den dagliga verksamheten. Vi strävar ständigt efter att fördjupa våra relationer och höja kvaliteten på arbetet. Därför söker vi nu dig som har ett genuint engagemang för att hålla ordning på oss samt kontoret. Din personlighet är lika viktig som dina formella kvalifikationer. En vilja att lära och ta mer och mer ansvar premieras.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Sara Höglund 073-684 73 23 / sara.hoglund@adecco.se (tar ej emot samtal eller ansökningar via mail och telefon) svarar jättegärna på frågor som berör tjänsten.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Coordinator, MVI, Koordinator, Office Manager, Administratör, Sekreterare, Assistent, Service, Kundtjänst, Investment, Stockholm, Jobb, Serviceorienterad
Mer info
Kontaktperson Sara Höglund
Telefon 0736847323
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Adecco
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 1 nov 2020 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.