Office Administration

Office Administration

Om tjänsten
Som Office Administration kommer du att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter som innefattar både sedvanliga receptionistuppgifter och även administrativa samt ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Rollen som Office Administration innefattar dagligt arbete i receptionen inklusive växel och posthantering. Du kommer hantera varierande uppgifter som rör kontoret och se till att det ser snyggt ut. Tjänsten innefattar kontorsadministration samt viss personaladministration där du bland annat kommer att hantera resebokningar, registrering av frånvaro och ledighet. Vidare kommer du att ha ett ekonomiskt ansvar där du bland annat kommer att hantera fakturor och kundreskontra samt kontrollera leverantörsinformation i affärssystemet SAP. Arbetstiden är förlagd mellan kl. 8.15-17.00.

I din roll som Office Administration kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Administration.
  • Ekonomiuppgifter.
  • Kundservice.
  • Underhåll av kontorslandskapet.
Tjänsten som Office Administration är ett konsultuppdrag med start 1 september och gäller tillsvidare.

Om dig
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och besitter administrativ erfarenhet. Du har en hög servicenivå och en god kommunikativ förmåga. Vi ser gärna att du har erfarenhet av inköp eller redovisning. Du är van av att arbeta i system och besitter allmänna datakunskaper i MS Office samt goda kunskaper i Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i SAP.

Vidare ser vi att du är en glad, trevlig och utåtriktad person som har en god administrativ förmåga och även ett intresse av siffror och ekonomiuppgifter. Du är flexibel och prestigelös samt trivs med varierande arbetsuppgifter. I ditt arbete är du självständig och ansvarsfull samt strukturerad och noggrann.

Viktigt för tjänsten är:
  • Erfarenhet av administration.
  • Serviceinriktad.
  • God kommunikativ förmåga.
  • Flytande engelska och svenska i tal och skrift.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Josefine Mattsson via Adecco 010 - 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Administration, Receptionist, Administratör, Kundservice, Ekonomi, SAP, Stockholm, Adecco
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 4 juli 2021 (21 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.