Kundtjänst/Systemsupport till centrala Stockholm

Kundtjänst/Systemsupport till centrala Stockholm

Om Kund
Vår kund söker nu flera kundtjänstmedarbetare i Stockholm. En servicefokuserade personer som vill utvecklas hos en av Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön. En fantastiskt möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa.

Om tjänsten
Upplever du att du är den på din arbetsplats som sprider glädje, energi och bidrar till en hög kundnöjdhet? Med önskan om att få vara den arbetsplats som ger service på toppnivå behövs personal med rätt inställning. Du kommer att vara en nyckelperson såväl internt som externt. Sammanfattningsvis så kommer du att sitta bland annat med dessa arbetsuppgifter:
  • Inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
  • Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering
  • Djupdyka i större ärenden inom systemet i samråd med andra kollegor för att lösa ärendet
  • Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet
Det är en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Hur vi tror du beskriver dig själv
I rekryteringen till denna tjänst, kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. Denna roll söker dig som älskar och brinner för service. Du som inte vill att kunden endast ska vara nöjd med att få ett svar utan som kommer välja att lägga tid på enkäter om feedback på den goda servicen. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad, en sann Aspia ambassadör i alla lägen. Teamet tror mycket på idéer och initiativ, de söker en kollega som har liknande synsätt i sitt arbete. Rollen ställer givetvis krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Adam Pettersson via Adecco 010 - 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Internservice, System, Systemsupport, Service, Kundtjänst, Adecco, Stockholm,
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 24 dec 2019 (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.